شناسهٔ خبر: 31813284 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی ذوب آهن:

برد سختی در دیدار با استقلال خوزستان داشتیم

اصفهان- ایرنا- سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: تیم فوتبال استقلال خوزستان سخت می بازد و در دیدار امروز با تیم ما همینطور بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان شامگاه روز یکشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری، اظهار داشت: تیم استقلال خوزستان تیم خوبی است و پیش از این دیدار به بازیکنانم گفتم این دیدار نسبت به النصر سخت تر خواهد بود.
وی گفت: این تیم به صورت پلکانی رشد خوبی داشته است سخت بازی را واگذار می کند، تیم استقلال خوزستان در این دیدار برای پیروزی تلاش زیادی کرد، بالای جدول و پایین جدول زیاد با هم تفاوت ندارد.
منصوریان اضافه کرد : در نیمه دوم بازیکنان ما تلاش بیشتری کردند و توانستیم این دیدار را با پیروزی دو بر صفر به پایان برسانیم.
سرمربی تیم ذوب آهن با بیان این که دیگر نگران تیمم نیستم، اظهارداشت: اعتماد کردن به بازیکنان جوان می تواند کمک زیادی به آینده تیم من می‌کند و باید رشد کنند.
وی با بیان اینکه به جوانان اعتماد کردیم، افزود: راهی به غیر از اعتماد به جوانان نداشتم چون اعتماد به جوان یعنی اعتماد به بنزین سبز و در این راستا سه نفر از بهترین بازیکنانم را بازی ندادم.
منصوریان با تاکید بر احترام به داوری اضافه کرد : علیرضا فغانی داور این دیدار بازی را خوب قضاوت کرد و این داور بین المللی باعث افتخار کشور است.
وی با اشاره به اینکه کمیته داوران آسیایی، پشت داورانشان هستند، تصریح کرد : احترامی که فغانی در آسیا دارد در ایران نمی‌ بیند وقتی داور تحت فشار باشد بازی از دستش خارج می‌ شود.
سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه باشگاه ها باید تنبیه‌ های مالی را در برنامه ‌های خود برای بازیکنان قرار دهند، افزود: داورهای ما بازی های خارجی را راحت تر سوت می‌ زنند در حالی که در ایران چنین نیست.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و استقلال خوزستان از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد، در پایان این دیدار این تیم میزبان بود که توانست با 2 گل زیبای ارسلان مطهری بازیکن گلزن خود میهمان خوزستانی خود را شکست دهد.
/6026/8114

نظر شما