شناسهٔ خبر: 31813270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با خبرنگار مهر؛

دمای آذربایجان غربی تا ۶ درجه کاهش می یابد/بارش ها تداوم دارد

ارومیه – رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: از اواخر وقت روز سه شنبه با خروج سامانه بارشی و ریزش توده هوای سرد، شاهد افت دما بین ۴ تا ۶ درجه سلسیوس در استان خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده عبور موج بارشی زودگذری طی روز سه شنبه از سطح استان است اظهار داشت: این سامانه بارشی سبب وزش باد همراه با بارش باران و برف بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان خواهد شد.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی تا اوایل وقت روز دوشنبه در استان فعال بوده و شاهد بارش برف و باران متناوب در سراسر آذربایجان‌غربی خواهیم بود.

صابری اضافه کرد: این بارش‌ها در مناطق مرتفع و سردسیر به صورت برف و سایر نقاط استان به صورت باران بوده و در خود ارومیه نیز این بارش‌ها به صورت برف و باران خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به بارندگی پنجشنبه هفته گذشته در سطح استان افزود: در این رابطه در ارومیه شاهد بارش ۲۵ میلی‌متری و در اشنویه ۳۳ میلی‌متری بارش‌ها بوده‌ایم.

وی در ادامه بیان کرد: دمای هوای ارومیه صبح امروز با منفی یک درجه سردترین شهر استان بوده و شهر پلدشت نیز با ۱۶ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده است.

نظر شما