شناسهٔ خبر: 31813172 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی والیبال شهرداری ورامین:

شانس قهرمانی را زنده کردیم/ با شیوه برگزاری فینال مخالف بودیم

رحمان محمدی راد پس از پیروزی مقابل سایپا گفت: خوشحالم که کار به بازی سوم کشیده شد و شانس دوباره برای قهرمانی زنده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال شهرداری ورامین امروز موفق شد در دومین دیدار فینال لیگ برتر والیبال، تیم سایپا را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد تا کار به بازی سوم کشیده شود و تکلیف قهرمان فردا مشخص شود.

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: از شجاعت و جنگندگی بازیکنانم تشکر می‌کنم. توانستند نتیجه بازی اول را جبران کنند و شانس دوباره برای قهرمانی زنده شود. هر دو تیم امروز از شانس برابری برخوردار بودند. امیدواریم در بازی سوم بازیکنانم بتوانند بازی با کیفیت امروز را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در ادامه گفت: هر چند امروز بازیکنان خسته بودند اما توانستند خود را برای این بازی آماده کنند. امیدوارم تا فردا ریکاوری خوبی انجام دهیم و بتوانیم به بازی برسیم.

محمدی راد درباره وقفه پیش آمده در ابتدای بازی به دلیل سوراخ بودن سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی گفت: به اندازه کافی به این موضوع پرداخته شده است. نمی‌خواهم اظهارنظر بیشتری در این زمینه داشته باشم.

وی همچنین درباره اینکه بازی‌های فینال به صورت متمرکز برگزار شد نیز گفت: چندین سال است که مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود اما امسال با رأی گیری که صورت گرفته قرار بر این است تا بازی‌های فینال به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار شود. ما با این شیوه مخالف بودیم چرا که تیم صدرنشین جدول بودیم و می‌توانستیم میزبان دو مسابقه فینال باشیم اما این گونه نشد و بازی‌ها به صورت متمرکز برگزار شد. امیدوارم یک قانون درست برای این موضوع در نظر گرفته شود.

او در ادامه درباره بازی اول مقابل سایپا گفت: واقعاً در بازی نخست مقابل سایپا عملکرد بدی داشتیم. خوشحالم که در بازی برگشت بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. امیدوارم بتوانیم با قهرمانی جواب ۷ ماه زحمت و تلاش را بگیریم.

نظر شما