شناسهٔ خبر: 31813158 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار چالوس:

تمام کوچه های خاکی چالوس آسفالت می شود

چالوس - شهردار چالوس گفت: تا پایان خردادماه دیگر کوچه خاکی در شهر نخواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر ردایی شامگاه یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به وجود ۲۴ محله در شهر چالوس گفت: طرح بزرگ نهضت عمرانی و خدماتی در محلات تهیه شده است و در پایان خردادماه کوچه خاکی در شهر نخواهیم داشت.

با اشاره به طراحی برنامه‌های مختلف در شهر گفت: ۳۰ واحد تجاری روبروی شهرداری در راستای طرح تعریض تملک می‌شود و اجرای رینگ دوم شهری و جاده ساحلی از دیگر پروژه‌های مهم شهرداری است که پیگیری می‌شود.

وی عنوان کرد: برای اولین بار برای ساماندهی رودخانه چالوس، احداث دیوار حفاظتی و مجموعه گردشگری با اعتبار هفت میلیارد تومان اجرا می‌شود.

شهردار چالوس یادآور شد: در سال جاری برای اولین بار بودجه شهری محقق شد و این نتیجه مشارکت و همراهی مردم است.

ردایی بودجه شهر چالوس را ۳۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون ۳۷ میلیارد تومان درآمد شهری محقق و جذب شده است.

شهردار چالوس گفت: همچنین تا پایان دوره شورا، تلاش می‌کنیم تمام خیابان‌ها را آسفالت کنیم و عدالت محله‌ای برای ما مسئله بسیار مهم است.

وی با اشاره به بازآفرینی شهری در چهار محله گفت: بازار روز و الف کلاً، فرج آباد از جمله مناطقی است که بازآفرینی در آن اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۲ پروژه سرمایه گذاری را سال آینده در قالب فراخوان معرفی می‌کنیم گفت: پروژه مجموعه توسکا در ساحل از جمله طرح‌ها به شمار می‌رود و مجموعه سرمایه گذاری ها دارای اعتبار ۵۰ میلیارد تومان است.

شهردار چالوس درباره ساخت هتل کوشال که به عنوان مانع پروازی فرودگاه نوشهر مطرح شده است گفت: در زمانی که مجوز این هتل احداث شده بود دالان پروازی دیده نشده بود و اکنون نیز شهرداری درباره صدور این مجوز محکوم نشده است.

نظر شما