شناسهٔ خبر: 31813132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار:

ساحل زرینه رود میاندوآب به قطب گردشگری تبدیل می شود

مهاباد - ایرنا - فرماندار میاندوآب با اشاره به اجرای طرح ساحل سازی رودخانه زرینه رود در این شهر گفت: این امر می تواند در جذب گردشگر نقش بسزایی داشته باشد و این شهرستان را به یک قطب گردشگری تبدیل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی قهرمانی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز شهردار با بیان اینکه میاندوآب پتانسیل و ظرفیت های بی نظیری برای توسعه دارد، اظهار داشت: کمتر شهری در کشور وجود دارد که همانند میاندوآب رودخانه ای پرآب از آن عبور کند که این نعمت خدادادی می تواند این منطقه را به یک قطب گردشگری مهم در استان و حتی کشور تبدیل کند.
وی با بیان اینکه طبق گفته کارشناسان، ورود هر گردشگر به یک شهر، برای چهار نفر اشتغال زایی می کند، اضافه کرد: این امر لزوم توجه بیشتر به گردشگری را می رساند.
وی با اشاره به اینکه همه باید برای جبران کاستی های گذشته میاندوآب تلاش کنیم، افزود: با وجود اقدامات انجام شده، این شهر از لحاظ سیمای شهری دارای مشکلاتی است که باید رفع شود.
فرماندار میاندوآب گفت: انتقاد از کم و کاستی ها در عمران شهری به این معنا نیست که در گذشته کاری انجام نگرفته است، بلکه همه انتظار دارند که این اقدامات موثر واقع شود.
شهردار میاندوآب هم در این مراسم اظهار داشت: کارکنان خدوم شهرداری به ویژه پاکبانان زحمت کش، شبانه روز در جهت خدمت به مردم تلاش می کنند و شاید این وظایف در نگرش برخی ها وظیفه ذاتی محسوب شود ولی فراتر از وظایف ذاتی است.
رسول ملکی با گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید مهدی باکری و روز شهردار گفت: شهید باکری با وجود اینکه موقعیت های مختلفی برای کسب مناصب مدیریتی داشت ولی با دل کندن از همه آنها، در برابر زورگویان به دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شتافت و ایثار این شهید بهترین الگو برای همه مسوولان است.
وی با اشاره به مشکلات پرداخت حقوق در شهرداری ها افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه، ساخت و سازها در میاندوآب سیر نزولی به خود گرفته و این امر موجب کاهش درآمد شهرداری ها شده است و در این شرایط مدیریت شهر تلاش و همتی مضاعف می خواهد.
وی اظهار داشت: در کنار همه فعالیت های صورت گرفته برای عمران و آبادانی، شهرداری میاندوآب از نظر پرداخت حقوق کارکنان خود با مشکلی مواجه نیست و این در حالی است که برخی شهرداری های استان ضمن 10 ماه اضافه کاری، هفت ماه حقوق پرداخت نکرده اند.
به گزارش ایرنا این مراسم با تجلیل از خانواده های شهدای شاغل در شهرداری و اهدای لوح سپاس به شهردار میاندوآب از سوی معاونت عمرانی وزارت کشور و مدیرکل امور شهرداری های استانداری آذربایجان غربی و اهدای دوچرخه از طرف اداره ورزش و جوانان به شهردار میاندوآب به پاس تلاش برای برگزاری همایش میاندوآب شهر دوچرخه ایران و تجلیل از خبرنگاران این شهرستان به پایان رسید.
9871/6185/2093

نظر شما