شناسهٔ خبر: 31813091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شب خاطره طنز دفاع مقدس در جهرم برگزار شد

شب خاطره طنز دفاع مقدس و یک سالگی طرح میثاق در موسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتحفیظ الهادی(ع) شهرستان جهرم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، آیین شب خاطره طنز دفاع مقدس به مناسبت روز شهدا همزمان با جشن یک سالگی طرح میثاق در موسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتحفیظ الهادی(ع) شهرستان جهرم برگزار شد.

در این آیین محمدجواد خرمدل از رزمندگان دوران دفاع مقدس که مدتی را نیز در اسارت به سر برده است خاطراتی از این دوران درخشان را برای حاضران در جلسه بازگو کرد.

مدیر موسسه قرآنی الهادی(ع) جهرم نیز در این محفل اظهار داشت: آنچه که در سیره شهدا بیشتر به چشم می‌خورد تهجد و نماز شب است که حافظان قرآن باید بیشتر به این مهم بپردازند. 

صالح حیدری مقدم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشریح طرح فرهنگی میثاق و جشن یک سالگی آن گفت: این طرح از جمله فعالیت‌های موفق دارالتحفیظ است که در سال ۹۷ رشد بسیار مطلوبی داشته و هدف آن پیوند بیش از پیش مسوولان و خانواده قرآن پژوهان بوده است.

وی بیان کرد: طرح میثاق که با هدف پیوند میان خانواده‌های مجموعه قرآنی دارالتحفیظ الهادی(ع) انجام شده در طول یک سال از فعالیت خود با سرکشی از 150 نفر از خانواده قرآن پژوهان و تجلیل از آنها اقداماتی در راستای انس بیشتر با قرآن به همراه داشته است.

به گزارش فارس از جمله برنامه‌های این مراسم افتتاح صندوق قرض‌الحسنه علی بن محمدالهادی(ع) و کافه کتاب نون والقلم بود. همچنین حضور مادر شهیدان کمالیان در این مراسم فضای جلسه را شهدایی کرده بود.

انتهای پیام/

نظر شما