شناسهٔ خبر: 31812953 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

فینال لیگ برتر والیبال؛

ورامین کار را به بازی سوم کشاند/ تکلیف قهرمان فردا مشخص می‌شود

تیم شهرداری ورامین در بازی دوم فینال لیگ برتر والیبال سایپا را شکست داد تا کار تعیین قهرمان این دوره از مسابقات به بازی سوم کشیده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دیدار فینال لیگ برتر والیبال امروز یکشنبه به میزبانی سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار شد. شاگردان پیمان اکبری، در تیم سایپا در حالی که بازی نخست فینال را با نتیجه ۳ بر یک پیروز شده بودند امروز مقابل شهرداری ورامین با نتیجه ۳ بر یک شکست خوردند تا کار به بازی سوم کشیده شود.

دیدار سوم فردا از ساعت ۱۶ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد و تیم پیروز قهرمان سی و دومین دوره مسابقات لیگ خواهد شد.

نتایج ست شماری:
ست نخست: ۲۵ بر ۲۰ به سود سایپا
ست دوم: ۲۶ بر ۲۴ به سود شهرداری ورامین
ست سوم: ۲۵ بر ۱۸ به سود شهرداری ورامین
ست چهارم: ۲۵ بر ۲۰ به سود شهرداری ورامین

ست نخست بازی با برتری نارنجی پوشان سایپا همراه بود اما در ست دوم شهرداری با نتیجه نزدیک ۲۶ بر ۲۴ به سود خود به پایان رساند تا در ست شماری نتیجه برابر شود. ورامین در ست سوم نیز از اشتباهات بی شمار سایپا استفاده کرد تا این ست را نیز به سود خود پایان برد. اشتباهات سایپا در ست چهارم نیز ادامه داشت و همین باعث شد تا ورامین در این ست هم پیروز شود و کار را به بازی سوم بکشاند.

خبرهای کوتاه از حاشیه این دیدار:
شروع بازی به دلیل بارش باران و سقف سوراخ آزادی و وضعیت نامناسب سالن با یک ساعت تأخیر همراه شد.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران به همراه امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

ابراهیم صادقی، مربی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا که لقب نارنجی وفادار را به خود اختصاص داده است از جمله تماشاگران ویژه این دیدار بود.

در شروع بازی و در لحظاتی از مسابقه سقف سالن دوازده هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی هنوز در حال چکه کردن بود. این اتفاق مشکلاتی را برای بازیکنان دو تیم بوجود آورده بود.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما