شناسهٔ خبر: 31812946 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ابوترابی‌فرد رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران شد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد به سمت رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حجت‌‌‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌‌‌‌فرد در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران که به دبیری سردار یزدی برگزار شد، طی سخنانی گفت: مهمترین وظیفه نظام اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است و تمام رسالت نظام در این حوزه تعریف می‌شود.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه تمام دستگاه‌ها است، اظهار داشت: اگر با تلاش ما دستگاه‌ها به وظایف خود خوب عمل کنند، این بهترین کار است. با همین نگاه باید نیروی انتظامی در اجرای مأموریت‌های خود حمایت شود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران با اشاره به اینکه نباید به این جلسات نگاه تشریفاتی وجود داشته باشد، تصریح کرد: باید حرکت و عمل ما برای جامعه نمود داشته باشد و با توجه به ضرورت احیای این فریضه الهی افزایش ایمان و اخلاق در جامعه از راهکارهای تحقق و احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

ابوترابی‌فرد امر به معروف و نهی از منکر را یکی از واجبات الهی دانست و خاطرنشان کرد: از آموزه‌های قطعی دین و قرآن موضوع امر به معروف و نهی از منکر است و خداوند متعال در توصیف اهل ایمان می‌فرماید؛ اهل ایمان زنان و مردان مؤمن اولیای یکدیگر هستند و آسیب‌ها و تهدیدات آنها مشترک است.

در این جلسه حجت‌‌‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌‌‌فرد، با حفظ سمت رئیس شورای فرهنگ عمومی به سمت رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران منصوب شد.

نظر شما