شناسهٔ خبر: 31812935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پنج پروژه ورزشی استان بوشهر به بهره برداری رسید

بوشهر- ایرنا- همزمان با سفر رئیس جمهوری وکاوران دولت تدبیر و امید روز یکشنبه در آیینی با حضور وزیر ورزش و جوانان پنج طرح ورزشی استان بوشهر با یکهزار و 10 میلیارد ریال اعتبار به بهرداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، وزیر ورزش و جوانان دراین آیین که از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری برگزار شد افزود: این طرح ها شامل سالن های ورزشی نخل تقی، بیدخون وسالن چند منظوره سرپوشیده ویژه بانوان عسلویه است.
مسعود سلطانی فر افزود: 2 زمین چمن مصنوعی فوتبال از دیگر طرح های است که مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در ابتدای کار دولت یازدهم سرانه فضای ورزشی استان بوشهر 64 صدم مترمربع بود که اکنون به 1.14 مترمربع افزایش یافته است.
سلطانی فر ادامه داد: 40 پروژه ورزشی این استان نیز اکنون در دست اجراست که با تکمیل آنها تا پایان سال 98 سرانه فضای ورزشی استان بوشهربه 2.5 مترمربع افزایش و در مقایسه با آمار ابتدایی 2 برابر می شود.
وی اظهار داشت: در ابتدیا آغاز بکار دولت خانه ورزش روستایی در استان بوشهر وجود نداشت ولی در طول فعالیت دولت تدبیر و امید 63 خانه ورزش در این استان احداث شده است.
سلطانی فر ادامه داد: با اشتیاق خوب بخش خصوصی شمار باشگاه های ورزشی این استان از 500 به یکهزار و 100 باشگاه دردولت تدبیر و امید افزایش یافته است.
وی اظهار داشت: این استان اکنون یک تیم لیگ برتری در میانه های جدول لیگ دارد و 2 تیم صاحب نام و ریشه دار نیز در آن در لیگ های دسته 1 و2 فعال است.
سلطانی فر یادآور شد: یکی از 2 تیم یاد شده شاهین بوشهر است که درچهار هفته مانده به پایان لیگ در رده دوم لیگ یک قرار داد که امیدواریم با صعودش به لیگ برتر زمینه تحقق این مهم فراهم شود.
حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری امروز یکشنبه در راس کاروان دولت تدبیر و امید برای دیدار مردمی، شرکت در نشست شورای اداری، افتتاح پروژه های چهار فاز پارس جنوبی، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های استان به صورت ویدئو کنفرانس و نشست با خبرنگاران به استان بوشهر سفر کرده است.
6043/7212

برچسب‌ها:

نظر شما