شناسهٔ خبر: 31812883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازیکن ذوب‌آهن:

به خاطر درگذشت مادربزرگم شادی نکردم

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: به دلیل اینکه مادر بزرگم درگذشته نتوانستم بعد از گلزنی شادی کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ارسلان مطهری پس از پیروزی دو بر صفر مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر قبل از عید سه امتیاز خوب گرفتیم وعیدی خوبی به هواداران دادیم  البته فکر می‌کنم که استقلال خوزستان هم تیم خوبی است یکی دو موقعیت صد در صدشان وارد دروازه ما نشد، ما هم موقعیت داشتیم و از آن موقعیتمان استفاده کردیم و دو گل زدیم.

بازیکن ذوب‌آهن افزود: ذوب‌آهن یک باشگاه منظمی است و با حضور سعید آذری یکی از تیم‌های خوب و با نظم است امیدواریم این تیم را خراب نکنند و همین‌طور بماند چون آقای آذری زحمت می‌کشد و بازیکنان خوبی داریم امیدوارم که در لیگ و جام حذفی خوب نتیجه بگیریم  و بتوانیم از امکاناتمان بهترین استفاده را بکنیم.

وی در مورد اینکه سال 98 را چطور برای تیمش پیش‌بینی می‌کند، گفت: سال خوبی داریم چون روند تیم ما صعودی شده است  تمرکزمان دو سه برابر شده است و می‌خواهیم این روند را حفظ کنیم و بهتر هم بشویم.

مطهری در مورد اینکه چرا بعد از دو گلی که زد شادی نکرد،‌گفت:مادربزرگ من فوت کرده و نمی‌توانستم خوشحالی کنم زیرا دو روز پیش مادربزرگم فوت کرده بود.

سه امتیاز دربی در این شهر می‌ماند

رشید مظاهری نیز پس از پیروزی دو بر صفر مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود استقلال خوزستان تیم خوبی است، در نیمه اول این تیم دو سه موقعیت گلزنی داشت که می‌توانستیم بازی را واگذار کنیم  اما خدا را شکر هم خوش‌شانس بودیم هم بازی را مدیریت کردیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه تیم ذوب‌آهن خیلی خوب شده است، اظهار داشت: تمریناتمان را زودتر از همه تیم‌ها شروع کردیم، شادابی خاصی به تیم برگشته است و با آمدن کادر فنی جدید و اتفاقاتی که در تیم افتاده است، می‌توانیم در جدول لیگ تک‌رقمی شویم، منظورم رده نهم نیست بلکه رده پنجم و ششم است.

وی در مورد شروع خوب ذوب‌آهن در آسیا گفت: وقتی تیمی مقابل الغرافه کام بک می‌کند یعنی که شخصیت دارد این برای ما بهترین روحیه بود و الان ما آن شخصیت را داریم و به ذوب‌آهن قبلاً بازگشته‌ایم و خدا را شکر می‌کنم.

مظاهری درباره بازی با سپاهان در عید نوروز و پیش‌بینی‌اش از این مسابقه گفت:‌من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم اما می‌دانم که امتیاز این بازی در اصفهان می‌ماند، من همیشه با تمام توانم برای ذوب‌آهن بازی می‌کنم مقابل هر تیمی که باشد سپاهان، پرسپولیس یا هر تیم دیگر. حریف کار ساده‌ای ندارد اما کار ما هم یک ذره سخت است.

انتهای پیام/63086/ج 20/

نظر شما