شناسهٔ خبر: 31812850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرمربی ذوب آهن

نیمه اول خوش شانس بودیم و نیمه دوم با تجربه

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان: می‌توانستیم ۳ بر یک به رختکن برویم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: از اینکه سه امتیاز را گرفتیم خدا را شکر می‌کنم. شما می‌بینید وقتی‌ تیم‌های صدر جدول و قعر جدول بازی می‌کنند، تیمی که اول گل می‌زند و اول پیش می‌افتد به پیروزی می‌رسد. من به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم. در نیمه اول ما خوش شانس بودیم، اما در نیمه دوم با تجربه بازیکنانمان توانستیم بازی را جمع کنیم.
وی افزود: قبل از بازی به بازیکنان گفتم این بازی خیلی سنگین‌تر از بازی قبل است. استقلال خوزستان در ۹ بازی اخیر پلکانی رشد خوبی داشتند و ما در نیمه اول به گل رسیدیم و اگر بدون گل به نیمه دوم می رسیدیم خیلی سخت می‌شد. می‌توانستیم ۳ بر یک به رختکن برویم. به بازیکنانم گفتم حریف بازیکنان جوان خوبی دارد. به نمایندگی از کادرفنی به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم.
سرمربی ذوب‌آهن در مورد داوری مسابقه گفت: باید به داوری و داوران احترام بگذاریم. در مورد فغانی فقط باید تعریف کنیم و نمی‌شود آن را نقد کرد. او آنقدر مسلط داوری می‌کند که آدم لذت می‌برد. کل بازی را به خوبی مدیریت می‌کند. 
دیدار دو تیم فوتبال ذوب آهن و استقلال خوزستان عصر امروز برگزار شد که در پایان، سبزهای اصفهانی توانستند با دو گل امیرارسلان مطهری بر حریف غلبه کنند.
<div id="video-display-embed-code_3296768"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2381287/3296768?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما