شناسهٔ خبر: 31812683 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

بهترین محله‌های ستارخان؛ در سایت دیوار متری چند؟

اگر بخواهیم شاهراه ارتباطی مرکز به غرب و شمال تهران را معرفی کنیم، خیابانی را نام نخواهیم برد جز ستارخان. محله‌ای که از غرب به صادقیه، از شرق به بزرگراه شهید چمران از شمال به گیشا و جلال آل احمد و از جنوب حدودا به طرشت ختم می‌شود.

صاحب‌خبر -

 ستارخان به دلیل وجود مراکز تجاری و تفریحی گوناگون و رستوران‌های بی‌شمار به پویایی و سرزندگی شهرت دارد که البته این حسن ممکن است یک عیب هم به همراه داشته باشد؛ ترافیک خیابان اصلی در بعضی ساعت‌های روز. از همه این‌ها مهم‌تر، دسترسی این محله به وسایل حمل و نقل عمومی است؛ تاکسی‌های آریاشهر-انقلاب، آریاشهر-ولیعصر، اتوبوس‌های آریاشهر-هفت تیر، ایستگاه متروی توحید و طرشت و بی آر تی پایانه شهید افشار-ترمینال جنوب، همه و همه از ستارخان می‌گذرند. برخلاف ظاهر شلوغ این محله، کوچه پس‌کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی آن بسیار دنج و آرام هستند. سعی کردیم در این مطلب چند خیابان معروف، مسکونی و در عین حال لاکچری ستارخان را معرفی کنیم و با کمک آگهی‌های سایت دیوار قیمت‌های خانه و آپارتمان در این محله‌ها را به دست بیاوریم. با ما باشید.

دریان نو، حبیب الله، شهرآرا، شادمان، دریان نو، تهران ویلا و پاتریس لومومبا از خیابان‌های اصلی ستارخان به شمار می‌آیند که آمار معامله خانه در این چند خیابان، بیشتر از سایرین است. در این میان اما تهران ویلا و شهرآرا به خصوص قسمت‌های شمالی آن که به کوی نصر و خیابان گیشا نزدیک‌تر می‌شود، قیمت‌های بیشتری دارد.

شهرآرا

شهرآرا یکی از محله‌های خلوت و دنج خیابان ستارخان است. کوچه‌های آن با شماره‌های فرعی، نام‌گذاری شده‌اند( عمدتا) و در ابتدای این خیابان تا چشم کار می‌کند، کافه و رستوران دیده می‌شود. پارک رامین و پارک شهرآرا نیز از بوستان‌های مهم این خیابان محسوب می‌شوند. به نظر می‌رسد قیمت‌های خرید و فروش آپارتمان در ستارخان در محله شهرآرا از متری 9 میلیون و 500 هزار تومان آغاز شود. برای مثال در سایت دیوار واحدی 95 متری، 15 ساله، دو خوابه در طبقه 8 برجی 32 واحدی و از همه مهم‌تر بازسازی شده، 900 میلیون تومان به فروش می‌رسد که هر متر آن حدود 9 میلیون و 470 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این ملک در خیابان کوکب شهرآرار واقع شده است؛ از بهترین خیابان‌های این محله. به نظر می‌رسد گران‌ترین آپارتمان‌های شهرآرا متری 30 میلیون تومان ارزش‌گذاری شده باشند. البته این برای خانه‌های قدیمی و کلنگی است. برای مثال در یکی از آگهی‌های سایت دیوار، 270 متر زمین کلنگی از قرار هر متر مربع 30 میلیون تومان به فروش می‌رسد. پاتریس لومومبا به دلیل همسایگی با شهرآرا نیز تقریبا قیمت‌های مشابهی دارد. مثلا در سایت دیوار 120 متر آپارتمان نوساز در پاتریس، فول امکانات و دو خوابه یک میلیارد و 944 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ هر متر آن 16 میلیون و 200 هزار تومان ارزش دارد.

تهران ویلا

تهران ویلا محله‌ای است مابین خیابان امام منتظر و اتوبان شیخ فضل الله نوری. از شمال نیز این منطقه به جلال آل احمد ختم می‌شود. بازار میوه و تره بار تهران ویلا، پارک تهران ویلا، فست فود ترنج و پیتزا کلبه، همگی در این محله واقع شده‌اند. حدود قیمت هر متر آپارتمان در تهران‌ویلای ستارخان، 16 میلیون و 700 هزار تومان است. مثلا در یکی از آگهی‌های سایت دیوار آپارتمانی 96 متری، فول امکانات، سه ساله و دو خوابه یک میلیارد و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد؛ متری 16 میلیون و 660 هزار تومان. البته نوسازهای این محله، حدودا متری 18 میلیون تومان می‌ارزند. در یکی از آگهی‌های سایت دیوار 107 متر آپارتمان نوساز در تهران ویلا یک میلیارد و 930 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. اما در انتها می‌خواهیم یک توصیه هم داشته باشیم؛ اگر نمی‌دانید چطور باید ملک مورد نظرتان را در سایت دیوار جست‌و‌جو و پیدا کنید، به وبلاگ این سایت بروید تا جواب همه پرسش‌هایتان را بگیرید.

منبع : ویرلن

نظر شما