شناسهٔ خبر: 31812660 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

کرار در فوتبال ما خارجی حساب نمی‌شد

گردان: سرمربی ما هم از این تساوی‌ها عصبانی است/ شرایط مالی ما به وخامت تیم‌های دیگر نیست

دروازه‌بان تیم صنعت نفت آبادان گفت: ما اصلاً حالت دفاعی نداریم و سرمربی هم تأکید دارد که بازی کنیم و نترس باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شهاب گردان پس از تساوی یک بر یک صنعت نفت مقابل پیکان گفت: متأسفانه ما در نیمه اول هم بازی و هم نتیجه را از دست دادیم تا ما در نیمه دوم به بازی برگشتیم و مساوی کردیم در لحظات پایانی هم موقعیت خیلی خوبی داشتیم بازیکن ما خودش گفت که هولم دادند. اما به هر حال این بازی یک بر یک تمام شد.

گردان در پاسخ به این سؤال که آیا تساوی‌های پیاپی این تیم بنابر تصمیم سرمربی صورت می‌گیرد، گفت: ما اصلاً حالت دفاعی نداریم و در هیچ بازی اینطور نیستیم. در این هفته‌ها به جز یکی دو بازی حریفان از ما برتر نبودند. سرمربی ما خودش هم از این موضوع عصبانی است و تأکید دارد که بازی کنیم و نترس باشیم تا این تساوی‌ها تمام شوند حالا یا با برد یا با باخت.

وی در خصوص کیفیت بازیکنان خارجی که به تازگی به صنعت نفت اضافه شده‌اند و مقایسه آنها با کرار جاسم گفت: تنها یک بازیکن در نیم‌فصل دوم به ما اضافه شد. وینیسیوس بازیکن خیلی با کیفیتی است اما به هر حال شرایط کرار فرق داشت او در فوتبال ما خارجی حساب نمی‌شد. با توجه به شرایط مالی که به وجود آمد ادامه همکاری او با ما ممکن نبود. کرار برای ما مهره تأثیرگذاری در فاز تهاجمی بود.

دروازه‌بان تیم صنعت نفت در مورد رتبه آخر فصل این تیم گفت: ما خوش‌شانس هستیم که تیم‌های پایین‌تر از ما هم نتیجه نمی‌گیرند اما این ایده‌آل ما نیست دوست داشتیم رتبه بهتری کسب کنیم با این حال فاصله خیلی زیادی هم با تیم‌های بالای جدول نداریم و می‌توانیم خودمان را در جدول لیگ برتر بالا بکشیم.

گردان در مورد وضعیت مالی صنعت نفت آبادان گفت: شرایط مالی ما ایده‌آل نیست اما به وخامت تیم‌های دیگر هم نیست به ۶۰ درصد قراردادمان رسیده‌ایم و گفته‌اند در عید هم پرداخت داریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما