شناسهٔ خبر: 31812654 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گلایه منصوریان از نوجوانان 14 ساله در فضای مجازی

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با ابراز خرسندی از پیروزی خانگی تیمش در آخرین دیدار سال ۹۷ گفت: صدر و قعر جدول به لحاظ فنی تفاوتی ندارند. تفاوت تیم‌ها در قیمت و تلاش بازیکنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس؛ علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: قبل از بازی به بازیکنانم گفتم که این بازی به مراتب سنگین‌تر از بازی با النصر عربستان است. وقتی بازی مهمی دارید، همه خودشان را آماده می‌کنند اما استقلال خوزستان در ۹ بازی اخیر به صورت پلکانی رشد کرده و به سختی تن به شکست داده است بنابراین باید در نیمه نخست به گل دست پیدا می‌کردیم. در نیمه نخست می‌توانستیم با حساب ۳ بر یک شکست بخوریم.

 

وی ادامه داد: استقلال خوزستان جوانان خوبی دارد. در هر صورت به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. مسیری طولانی در پیش داریم. خدا را شکر از موقعیت میزبانی استفاده کردیم و به پیروزی رسیدیم. به نظرم صدر و قعر جدول به لحاظ فنی تفاوتی ندارند. تفاوت تیم‌ها در قیمت و تلاش بازیکنان است. هر تیمی که در نیمه فصل دوم گل نخست را بزند، شرایط برد را فراهم می‌کند. به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم که زحمات زیادی می‌کشند و بازیکنان خوبی داشتند.

او درباره برنامه‌هایش در ذوب آهن گفت: تفکرات من منوط به حمایت باشگاه است. من حمایت آذری، اعضای هیأت مدیره و رئیس کارخانه را دارم و نگران پشت سرم نیستم. حمایت از جوانان برای باشگاه خوب است. با توجه به هزینه‌های زیاد تیم‌داری باید تیم دوم را از بازیکنان جوان بسازیم. امروز هم از بازیکنان جوان استفاده کردیم.

سرمربی ذوب آهن اظهار کرد: ما هر روز تا ساعت ۹ شب کار می‌کنیم تا جوانان آماده شوند. جز اینکه کار زیادی انجام دهیم، راهی نداشتیم. بازی‌های ما خیلی فشرده بود. از فتاحی خواستم بازی با پدیده را عقب بیندازد که این اتفاق نشد و در نتیجه به بازیکنان جوان اعتماد کردیم. اعتماد به جوانان یعنی استفاده از بنزین سبز. با استفاده از جوانان عقب نشینی در کار نیست و شما را مجاب به استفاده از خودشان می‌کنند.

منصوریان با بیان اینکه نمی‌توان عملکرد فغانی را نقد کرد، گفت: فقط می‌توانیم از او تعریف کنیم. داوری او به گونه‌ای است که بازی را مدیریت می‌کند. بازی ذوب آهن و استقلال خوزستان برای او معمولی است. او توانسته رونالدو را کنترل کند. برای ما افتخاری است که او بازی ما را قضاوت کند. کیفیت داور مسابقه از بازی دو تیم بالاتر بود. در بازی با الزوراء داور آسیایی به نفع این تیم عمل کرد و پنالتی ما را نگرفت. آیا کسی توانست داور را نقد کند؟ من خواستم به داوری اعتراض کنم که نماینده AFC گفت اگر درباره داوران حرف بزنید، سه جلسه محروم می‌شوید. اگر به مرور، این فرهنگ را به فوتبالمان بیاوریم، موفق می‌شویم.

وی ادامه داد: بعد از هر بازی لیگ برتر ۵۰ نفر درباره داوران حرف می‌زنند. باید این فرهنگ را در فوتبال جا بیندازیم. فغانی حمایت AFC را می‌بیند اما این حمایت در فدراسیون فوتبال و در فوتبال ما وجود ندارد.

منصوریان در پایان با بیان اینکه "فضای مجازی دست نوجوانان ۱۳، ۱۴ ساله است، " گفت: بخشی از مشکلات ما به این حوزه بازمی‌گردد که فضای مجازی را به نوجوانان سپرده‌ایم و آن‌ها به طور احساسی هر کاری می‌کنند. با هر اشتباهی که از سوی داور، بازیکن و مربی سر می‌زند، ۵ میلیون نفر را علیه او می‌کنند. باید فرهنگ‌سازی را از این حوزه شروع کنیم.

 

برچسب‌ها:

نظر شما