شناسهٔ خبر: 31812644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بخشدار چاروسا خبر داد

تکمیل مسیر بلویری تا قلعه رئیسی در سال آینده/چاروسا آماده استقبال از مهمانان نورزی

بخشدار چاروسا گفت: مقداری از روکش آسفالت جاده دهدشت به قلعه رئیسی انجام گرفت و ادامه مسیر از بلویری تا قلعه رئیسی سال آینده انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، علی محمودی در نشست هماهنگی استقبال نوروزی چاروسا عنوان کرد: با هماهنگی که با ادارات خدمات رسان داشتیم آمادگی کاملی جهت استقبال از مسافران نوروزی به منطقه چاروسا داریم.

بخشدار چاروسا یادآور شد: وجود بارگاه مطهر امامزاده سید محمود(ع)، آبشار کمردوغ، روستای الگن و المور و چندین آثار تاریخی دیگر از مهمترین مناطق گردشگری چاروسا هستند که هرساله گردشگران زیادی از آنها بازدید می کنند.

وی با بیان اینکه در سالی که گذشت تمام تلاش برای خدمت به مردم انجام دادیم افزود: مقداری از روکش آسفالت جاده دهدشت به قلعه رئیسی انجام گرفت و ادامه آن مسیر از بلویری تا قلعه رئیسی سال آینده انجام خواهد گرفت، گازرسانی به دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک، احداث پارک محله ای در روستاهای الگن و کمردوغ، آغاز به کار استادیوم قلعه رئیسی، اجرای طرح هادی در روستاها و چندین پروژه دیگر در روستاها از مهمترین عمکلرد دولت در این بخش بود.

محمودی با بیان اینکه مشکلات در کشور زیاد است ادامه داد: با وجود مشکلات زیاد کارهای خوبی صورت گرفت که امیدواریم در سال آینده وضعیت بهتری شاهد باشیم و مشکلات کمتر شود.

وی خاطرنشان کرد: نحوه برخورد با مسافران نوروزی بسیار مهم است که امیدواریم تلاش شود تا نهادهای خدمات رسان به خصوص مسؤولان اسکان با ارباب رجوع و مسافران برخورد مناسبی داشته باشند.

انتهای پیام/82021

نظر شما