شناسهٔ خبر: 31812577 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

منصوریان: صدر و قعر جدول از نظر فنی تفاوت ندارند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با ابراز خرسندی از پیروزی خانگی تیمش در آخرین دیدار سال ۹۷ گفت: صدر و قعر جدول به لحاظ فنی تفاوتی ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

علی رضا منصوریان

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با ابراز خرسندی از پیروزی خانگی تیمش در آخرین دیدار سال ۹۷ گفت: صدر و قعر جدول به لحاظ فنی تفاوتی ندارند. تفاوت تیم‌ها در قیمت و تلاش بازیکنان است.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: قبل از بازی به بازیکنانم گفتم که این بازی به مراتب سنگین‌تر از بازی با النصر عربستان است. وقتی بازی مهمی دارید، همه خودشان را آماده می‌کنند اما استقلال خوزستان در ۹ بازی اخیر به صورت پلکانی رشد کرده و به سختی تن به شکست داده است بنابراین باید در نیمه نخست به گل دست پیدا می‌کردیم. در نیمه نخست می‌توانستیم با حساب ۳ بر یک شکست بخوریم.

وی ادامه داد: استقلال خوزستان جوانان خوبی دارد. در هر صورت به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. مسیری طولانی در پیش داریم. خدا را شکر از موقعیت میزبانی استفاده کردیم و به پیروزی رسیدیم. به نظرم صدر و قعر جدول به لحاظ فنی تفاوتی ندارند. تفاوت تیم‌ها در قیمت و تلاش بازیکنان است. هر تیمی که در نیمه فصل دوم گل نخست را بزند، شرایط برد را فراهم می‌کند. به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم که زحمات زیادی می‌کشند و بازیکنان خوبی داشتند.

ادامه دارد…

برچسب‌ها:

نظر شما