شناسهٔ خبر: 31812563 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کلاهبرداران۲میلیارد ریالی یک تن پسته درقم به دام افتادند

سردار آقاخانی گفت:متهمان ازطریق ثبت سفارش یک تن پسته حدود۲میلیارد ریال کلاهبرداری کرده ومتواری شده بودندبه دام قانون افتادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی قم گفت: با طرح شکایتی در پلیس آگاهی استان قم مبنی بر این که فردی طی تماس و ثبت سفارش یک تن پسته درجه یک به ارزش ۲ میلیارد ریال خواسته تا محموله به آدرس مغازه وی در قم ارسال و سپس پول آن واریز شود، اما با اقدامی فریبکارانه پس از تحویل هیچ پولی پرداخت نکرده و متواری شده است، بنابراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: متهم با درخواست از فروشنده پسته خواسته به همراه وی جهت پرداخت پول به بانک بروند، اما پس از مدتی وقت تلف کردن به بهانه‌ای واهی از خودرو شاکی پیاده و متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: فروشنده بلافاصله به محل تخلیه بار مراجعه و مشاهده می‌کند محموله پسته به مکانی نامعلوم منتقل شده است که در ادامه با شکایت وی و احضار مالک مغازه نامبرده یک برگ اجاره نامه را ارائه و اذعان داشت متهم مستأجر مغازه بوده و تاکنون نیز هیچ پولی پرداخت نکرده است.

سردار آقاخانی با اشاره به این که متهم اصلی دارای ۳ فقره سابقه کیفری جعل و کلاهبرداری و یکی از همدستانش دارای ۹ فقره سابقه کلاهبرداری است، گفت: افراد مذکور با اذعان به کلاهبرداری، طی تحقیقات صورت گرفته به ۱۶ فقره کلاهبرداری در استان‌های همجوار قم نیز اعتراف و سرانجام تحویل مرجع قضائی شدند.

وی افزود: طی یک عملیات پیچیده متهم و ۲ همدستش توسط مأموران پلیس آگاهی در استان همجوار قم شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/ح

دستگیری کلاهبرداران ۲ میلیارد ریالی یک تن پسته در قم

برچسب‌ها:

نظر شما