شناسهٔ خبر: 31812488 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرکی: اسیر قانون نانوشته فوتبال شدیم/ گلزن خوب داریم گل نمی زند

سرمربی تیم پیکان گفت: داور کار خودش را کرد و به نظر من اشتباه تاثیرگذاری نداشت اما اگر اشتباهی هم وجود داشته برای هر دو تیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نفت آبادان گفت: در ابتدا پیشاپیش سال نو را به همه تبریک می‌گویم. بازی همان طور که دیدید به نفع ما بود. ما یک بار دیگر اسیر قانون نانوشته فوتبال شدیم. می‌توانستیم بازی را به نفع خودمان با گل‌های بیشتر تمام کنیم اما این طور نشد و امروز این اتفاق رخ داد.

وی عنوان کرد: فرصت‌های خوبی با وجود تلاش بازیکنان از دست رفت. دوندگی و مالکیت ما بالا بود و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم و می‌توانستیم با ۴ گل برنده شویم اما این طور نشد و در آخر گل تساوی را دریافت کردیم.

وی افزود:‌ ما امروز 4-5 موقعیت گل داشتیم اما از آن استفاده نکردیم و به جای آن نفت آبادان یک موقعیت داشت و آن را گل کرد تا در نهایت بازی مساوی شود. ما خوشحال نیستیم اما بچه‌های تیم تلاش کردند و گرفتار قانون نانوشته فوتبال شدند. من بیشتر به خاطر بازیکنانم ناراحت هستم که تلاش کردند اما برنده نشدیم. ما چندین موقعیت گلزنی هم داشتیم که به خاطر زمین خراب از دست رفت چرا که بازیکنان نمی‌توانستند پاس‌های آخر را به هم بدهند و در آخر مساوی کردیم.

فرکی تصریح کرد: وقتی گلزن خوب داریم اما گل نمی‌زند این یعنی اینکه باید بیشتر کار کنیم چرا که این بازیکنان در شرایط سخت گل می‌زنند اما در شرایط آسان گل نمی‌زنند و باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و کار کنیم تا از این فرصت‌ها بتوانیم استفاده لازم را ببریم. به هر حال بازی‌ها نزدیک به هم است و نتایج در دور برگشت واقعا سخت شده است. باید دقت بیشتری داشته باشیم و از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم تا برنده شویم.

سرمربی تیم پیکان در خصوص اینکه مربی تیم نفت آبادان مدعی شده در لحظات پایانی باید برای این تیم پنالتی می‌گرفتند، ادامه داد: به هر حال آنها نظر خودشان را  دارند و من تمرکز لازم را ندارم تا در این باره حرف بزنم.

وی درباره داوری بازی هم ادامه داد: داور کار خودش را کرد و به نظر من اشتباه تاثیرگذاری نداشت اما اگر اشتباهی هم وجود داشته برای هر دو تیم بود. ما باید خودمان توپ‌هایمان را گل می‌کردیم تا حرفی از داور نزنیم. اما نباید الان به دنبال اشتباه داور بگردیم.

برچسب‌ها:

نظر شما