شناسهٔ خبر: 31811747 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران خبر داد

سرویس دهی هر روزه مسیر ریلی رشت-تهران به مسافران نوروزی/ افزایش دو برابری سیر قطار تهران-ارومیه و کرمانشاه- مشهد

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با رد هرگونه توقف در سرویس دهی مسیر ریلی رشت-تهران و بالعکس گفت: برای سرویس دهی هر چه بیشتر در مسیر تازه افتتاح شده تهران-رشت و بالاعکس دو رام قطار روزانه پیش بینی شده است.

صاحب‌خبر -

علی کاظمی منش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه مسیر ریلی تهران به رشت و بالعکس به صورت روزانه به مسافران نوروزی سرویس دهی می کند تصریح کرد: در ایام نوروز سال ۹۸ علاوه بر ۲ رام قطار پیش بینی شده برای مسیر تهران به رشت ، مسیر رشت به مشهد نیز با ۶ قطار به مسافران استان گیلان خدمت رسانی خواهد کرد.

وی در خصوص ساعات حرکت قطار مذکور گفت: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته در ایام نوروز ساعت ۷ صبح این قطار رشت را به مقصد تهران ترک خواهد کرد و در ساعت ۱۸ عصر دوباره از تهران به سوی رشت حرکت می کند.

کاظمی منش تاکید کرد: پیش فروش مسیرهای یاد شده استان گیلان از ۲۴ اسفند بر روی سامانه ارائه بلیت قطار شرکت‌های مسافری فعال در این مسیر قرار گرفته و مسافران می‌توانند برای طی مسیر در این خط بلیت خود را از سامانه های مذکور خریداری کنند.

به گفته مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مسافران نوروزی مسیرهای دیگر تازه اتصال یافته به شبکه سراسری ریلی تهران-ارومیه و کرمانشاه – مشهد با افزایش دو برابری سیر در مسیرمواجه هستند.

نظر شما