شناسهٔ خبر: 31811598 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از هفت کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

قزوین - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین گفت: طی 2 عملیات پلیسی در استان بیش از هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هرویین کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی قزوین، سرهنگ بیژن خدایی روز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران انتظامی استان حین گشت زنی در عوارضی آزاد راه قزوین - زنجان به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.
وی اضافه کرد: در بازرسی اولیه از خودرو 6کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و راننده و سرنشین دستگیر شدند.
سرهنگ خدایی اظهار داشت: ماموران پلیس در اقدامی دیگر با استقرار در محور های ارتباطی و در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس به یک مسافر مشکوک شده و طی بررسی های به عمل آمده 504 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و متهم را دستگیر کردند.
این مسئول انتظامی با بیان اینکه در این 2 عملیات سه نفر دستگیر شدند،اظهار داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ خدایی یادآور شد: برای مبارزه با پدیده اعتیاد نیازمند عزم همگانی و مشارکت مردم هستیم و پلیس از شهروندان درخواست دارد که هرگونه موارد مشکوک را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
9925*3013

نظر شما