شناسهٔ خبر: 31811543 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رکوردشکنی ادامه دارد

حملات هوایی بغداد بر فراز دوحه (عکس)

مهاجم الجزایری تیم السد قطر رکورد ویژه گلزنی با پیراهن این تیم از خود به جا گذاشته که در نوع خود خارق العاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش ‌سه"،  روز گذشته تیم السد توانست با دو گل السیلیله را در لیگ ستارگان شکست دهد و با 50 امتیاز در آستانه قهرمانی قرار بگیرد. شاگردان فریرا با چهار امتیاز اختلاف نسبت به الدحیل در صدر جدول حضور و تنها دو هفته به فتح جام قهرمانی فاصله دارند. گل اول این دیدار را بغداد بونجاح با ضربه سر به ثمر رساند و گل دوم را اکرم عفیف با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه فرستاد. 


اما بونجاح با گلزنی آن هم توسط سر رکورد جالب توجهی با پیراهن السد از خود به جا گذاشت. این مهاجم الجزایری تا به اینجا با  احتساب یک بازی در لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس و هم‌چنین بازی برای تیم زیر 23 ساله‌های السد در جام حذفی، 104 گل به ثمر رسانده که 16 گل آن با ضربه سر بوده است. 


در این میان سایت استاد الدوحه قطر آمارهای جالب توجهی از بغداد بونجاح منتشر کرده است. او تا به اینجا با 10 بازی بیشترین حضور را برابر الریان قطر داشته است. هم‌چنین با 18 گل بیشترین آمار گلزنی را برابر العربی دارد. در  ادامه آمده او با 8 پیروزی برابر الریان،  3 شکست برابر الدحیل و هم‌چنین 3 تساوی برابر الغرافه بیشترین آمار را از این لحاظ به نام خود کرده است تا یکی از بازیکنان تاثیرگذار گرگ‌های دوحه در چند سال اخیر باشد.

 

نظر شما