شناسهٔ خبر: 31811418 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دفاع توئیتری ترامپ از مجری اسلام‌ستیز فاکس نیوز

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی از مجری شبکه فاکس نیوز که اظهاراتی بر ضد نماینده محجبه کنگره امریکا بر زبان آورده بود، حمایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، امروز از مجری شبکه «فاکس نیوز» که یک نماینده مسلمان کنگره را به دلیل داشتن حجاب به نقض قانون اساسی آمریکا متهم کرده بود، دفاع کرد.

او روز یکشنبه ضمن دفاع از «جنین پیرو» مجری شبکه «فاکس نیوز» در توئیتی نوشت: «جنین پیرو را بازگردانید. دموکرات‌های چپ افراطی، از طریق همکاری نزدیک با شریک مورد علاقه خودشان، یعنی رسانه‌های جعلی، از هر حقه‌ای استفاده می‌کنند تا اکثریت را در کشور (آمریکا) ساکت کنند. آن‌ها جنگی همه‌جانبه علیه مجریان فاکس نیوز که دارند فوق‌العاده عمل می‌کند، راه انداخته‌اند.»

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیت دیگری نوشت: «فاکس باید قوی باشد و با قدرت مبارزه کند. از این همه تلاش سخت برای داشتن نزاکت سیاسی که فقط شما را پایین می‌کشد، دست بردارید و به جنگ برای کشورمان ادامه دهید. بازنده‌ها همه به دنبال آن چیزی هستند که شما (در فاکس نیوز) دارید، این را به آن‌ها ندهید. قوی باشی پیشرفت میکنی، ضعیف باشی، میمیری. درست باش.»

شایان ذکر است، «جنین پیرو» که زمانی قاضی بوده است، هفته گذشته در برنامه هفتگیاش با عنوان «قاضی جنین» گفته بود «ایلهان عمر»، نماینده مسلمان کنگره آمریکا، به دلیل داشتن حجاب، قانون اساسی آمریکا را نقض کرده است. به دنبال این اظهارات جنجال برانگیز و پیامد‌های گسترده آن، رسانه‌های آمریکایی امروز گزارش دادند که برنامه جنین این هفته پخش نمی‌شود. توئیت اخیر ترامپ در واکنش به این تصمیم فاکس نیوز منتشر شد.

انتهای پیام/

نظر شما