شناسهٔ خبر: 31811339 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ترامپ در توئیت خود از مجری اسلام‌ستیز فاکس نیوز حمایت کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس‌جمهور آمریکا امروز از مجری شبکه «فاکس نیوز» که یک نماینده مسلمان کنگره را به دلیل داشتن حجاب به نقض قانون اساسی آمریکا متهم کرده بود، دفاع کرد.
دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه ضمن دفاع از «جنین پیرو» Jeanine Pirro مجری شبکه «فاکس نیوز» در توئیت خود نوشت « جنین پیرو را بازگردانید. دموکرات های چپ افراطی، از طریق همکاری نزدیک با شریک مورد علاقه‌ خودشان، یعنی رسانه‌های جعلی، از هر حقه‌ای استفاده می‌کنند تا اکثریت را در کشور (آمریکا) ساکت کنند. آنها جنگی همه‌جانبه علیه مجریان فاکس نیوز که دارند فوق‌العاده عمل می‌کنند، راه انداخته‌اند.»
ترامپ در توئیت دیگری نوشت: «فاکس باید قوی باشد و با قدرت مبارزه کند. از این همه تلاش سخت برای داشتن نزاکت سیاسی که فقط شما را پایین می کشد، دست بردارید و به جنگ برای کشورمان ادامه دهید. بازنده‌ها همه به دنبال آن چیزی هستند که شما (در فاکس نیوز) دارید، این را به آن‌ها ندهید. قوی باشی پیشرفت می‌کنی، ضعیف باشی، می‌میری. درست باش.»
گفتنی است «جنین پیرو» که زمانی قاضی بوده است، هفته گذشته در برنامه هفتگی‌اش با عنوان «قاضی جنین» گفته بود «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا به دلیل داشتن حجاب، قانون اساسی آمریکا را نقض کرده است. به دنبال این اظهارات جنجال برانگیز و پیامدهای گسترده‌ آن، رسانه‌های آمریکایی امروز گزارش دادند که برنامه جنین این هفته پخش نمی‌شود. توئیت اخیر ترامپ در واکنش به این تصمیم فاکس نیوز منتشر شد.

نظر شما