شناسهٔ خبر: 31810831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس آموزش و پرورش چاروسا خبر داد

50کلاس درس آماده اسکان مسافران نوروزی چاروسا

رئیس آموزش و پرورش چاروسا گفت: 50کلاس درس آماده اسکان مسافران نوروزی در این منطقه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، محمد شکوهی امروز در نشست آمادگی برای استقبال از مسافران نوروزی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری روستایی در بخش چاروسا، این منطقه زمینه مناسبی برای تبدیل شدن به یکی از قطب‌های گردشگری در استان را دارد.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا تصریح کرد: هفت روستای هدف گردشگری در چاروسا به استقبال مسافران نوروزی می‌روند که هر ساله گردشگرانی به این روستاها سفر می‌کنند و این روستاها شامل کمردوغ، الگن، المور، چم‌لپو، امامزاده سید محمود(ع) ،امامزاده نورالدین و دشت آزادی هستند.

شکوهی اذعان داشت: با هدف افزایش خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان ستاد اسکان مسافران نوروزی در این اداره فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش چاروسا یادآور شد: برنامه‌ریزی‌ لازم در ستاد تسهیلات انجام شده و این مدارس از 28 اسفند ماه به بعد آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند.

شکوهی بیان کرد: این مراکز به امکانات و تجهیزات مورد نیاز از قبیل فرش، تلویزیون، یخچال و سایر تجهیزات برای مسافران مجهز شده است.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا خاطرنشان کرد: مسؤولیت روستاهای هدف گردشگری به عهده میراث فرهنگی و دهیاران روستاست که باید در این زمینه میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشند.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا افزود: 8 مدرسه و 50 کلاس درس برای مسافران نوروزی آماده شده که این مدارس شامل مدرسه ابتدائی امامزاده سیدمحمود، دبیرستان امامزاده سید محمود، خوابگاه شبانه‌روزی قلعه‌رئیسی، دبیرستان شهید دانش‌خواه قلعه‌رئیسی، دبیرستان جاورده، دبیرستان کمردوغ، مدرسه ابتدایی چم لپو، ابتدایی روستای الگن و راهنمایی المور بوده که برای اسکان نوروزی در چاروسا آماده شده‌اند.

انتهای پیام/82021

نظر شما