شناسهٔ خبر: 31810808 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

حوادث مختلف در فارس سه کشته و 2 مجروح برجا گذاشت

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گزارش روز یکشنبه خود به نقل از رئیس پلیس راه شمال این استان بیان کرد: یک دستگاه پژو 405 که با 2 سرنشین در محور

صاحب‌خبر - معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گزارش روز یکشنبه خود به نقل از رئیس پلیس راه شمال این استان
بیان کرد: یک دستگاه پژو 405 که با 2 سرنشین در محور خان زنیان به سمت شیراز در حرکت بود واژگون شد و در این حادثه هر 2سرنشین در دم جان سپردند.
سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: کارشناسان، علت وقوع این سانحه را عدم توانایی راننده در کنترل این وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مجاز اعلام کردند.

** انفجار سلیندر گاز جان یک نفر را گرفت
همچنین در گزارش دیگری از این معاونت از قول فرمانده انتظامی شهرستان شیراز آمده است: بر اثر انفجار سیلندر گاز در یک کارگاه صافکاری در این شهرستان، کارگر 40 ساله ای که مشغول کار در این مکان بود، جان خود را از دست داد.
سرهنگ دلاور القاصی مهر، با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه هنوز مشخص نشده است، اظهار داشت: همه ساله شاهد گاز گرفتگی و انفجار کپسول گاز بر اثر بی احتیاطی شهروندان هستیم و برای پیشگیری از این حوادث مردم باید نکات ایمنی را با دقت رعایت کنند.

**ساخت ترقه، سه جوان را راهی بیمارستان کرد
بنا به گزارش دیگری از این معاونت، فرمانده انتظامی شهرستان آباده نیز بیان کرد: در پی تماس شهروندان با پلیس 110 مبنی بر وقوع یک مورد حادثه انفجار در خیابان 17شهریور آباده، ماموران به همراه نیروهای امدادی به محل وقوع سانحه اعزام شدند.
سرهنگ طهماسب سمایی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد، سه نفر جوان که در یک منزل مسکونی در حال ساخت ترقه های دست ساز و خطرناک بودند در حین انجام این کار انفجار و آتش سوزی رخ داده است.
وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه هر سه جوان به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که بر اساس نظر پزشک معالج آنان، حال 2 نفر از این مصدومان وخیم اعلام شده است.
به گفته سمایی، این حادثه خسارت هایی به منزل مسکونی یاد شده نیز وارد کرده است.
وی گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه پایان سال، پلیس با افرادی که قصد اخلال در نظم و امنیت را دارند برخورد قاطع و قانونی می کند و متخلفان ضمن دستگیری تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت بسر خواهند برد.
شهرستان آباده در فاصله 274 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
9873 /6118
انتهای پیام

نظر شما