شناسهٔ خبر: 31810697 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس‌کل دادگستری استان لرستان:

تنظیم بازار نیاز به برنامه ریزی بیشتری دارد

خرم آباد -ایرنا-رئیس‌کل دادگستری استان لرستان گفت: بخشی از آشفتگی بازار ناشی از سردرگمی دستگاه‌های دولتی است که نشان می دهد تنظیم بازار نیاز به برنامه‌ریزی بیشتری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا جعفر بدری روز یکشنبه در جلسه شورای قضایی استان بیان کرد:در بحث واردات نهاده‌های دامی که امروزه علت اصلی افزایش قیمت گوشت و مرغ است باید به دنبال دلیل اصلی انحصار در امر واردات این نهاده‌ها بود.
بدری ادامه داد: در این راستا دستگاه‌های دولتی باید سیستم واردات نهاده‌های دامی را سامان‌دهی کنند تا هر شخصی به‌جز پرورش‌دهندگان دام نتواند در این سیستم ثبت سفارش کند و به‌جای رفع معضل، بازار دلالان را رونق بخشد.
وی بیان کرد: سوء استفاده‌هایی در این زمینه در حال رخ دادن است که باید بر فعالیت‌های دستگاه‌های مربوطه و واردکنندگان این محصولات نظارت کامل و دقیقی انجام شود.
بدری با اشاره به در پیش رو بودن ایلام تعطیلات نوروز و مسافرت گردشگران در این ایام تصریح کرد: در ایام نوروز مسافرت‌های مردم نباید مختل شود و مشکلات پیش‌آمده برای مسافران باید فوری و در محل برطرف شود که در این راستا دستگاه قضا و سازمان‌های تابع در ایام تعطیلات به‌صورت کشیک و دائمی حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: امورات قضایی و انتظامی در ایام نوروز نباید سبب اختلال در مسافرت مردم شود و در صورت نیاز قاضی کشیک، نیروی انتظامی و پلیس راهور باید در محل حاضر و مسئله را حل‌وفصل کنند.
رئیس‌کل دادگستری استان لرستان گفت: تاکنون یکهزار و 215 نفر از زندانیان استان مشمول عفو بوده و آزادشده‌اند و با تلاش‌های همکارانمان در سازمان زندان‌ها در حال بررسی شمولیت سایر زندانیان هستیم.
وی اظهار داشت: موضوع مرخصی زندانیان در ایام نوروز با تلاش دادستان‌های شهرستان‌ها و هماهنگی با سازمان زندان‌ها در حال پیگیری و به سرانجام رسیدن است.
رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه از حضور مسئولان ومدیران کشوری باید نهایت استفاده را برد، گفت: مسئولان استانی در این سفرها باید حرف مردم را به گوش آنها برسانند و پرداختن به تعریف و تمجید و پذیرایی و نصب بنر متعدد و افتتاح چند باره برخی طرح ها دردی دوا نکرده و مردم را نسبت به اقدامات و مسئولان بد بین می کند.
7274/1920/6060

نظر شما