شناسهٔ خبر: 31810502 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

هشدار ؛ جاده های مازندران برفی شد

ایرنا : مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد که هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی هراز، کندوان و سوادکوه مازندران منتهی به پایتخت برفی و مه آلود است که منجر به کندی تردد خودروها نیز شد.

صاحب‌خبر -

کارشناس مرکز مدیریت راههای مازندران عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که برف در محور کندوان از پل زنگوله تا تونل کندوان در حال باریدن است و در محدوده هزارچم نیز مه غلیظ وجود دارد.

مهدی غلامیان افزود: در محور هراز نیز از پلور تا امام زاده هاشم در محدوده مازندران و تا آبعلی در محدوده استان تهران بارش برف همراه با مه غلیظ وجود دارد و وضعیت بخصوص در گردنه امامزاده هاشم جدی است.

وی گفت: بارش برف و مه غلیظ در محور فیروزکوه از ابتدای گردنه گدوک در مازندران تا سربندان مشاهده می شود و در باقی محور نیز بارش باران جریان دارد. 

غلامیان با بیان اینکه در باقی جاده های مواصلاتی استان نیز بارش باران مشاهده می شود، اعلام کرد که در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در برخی مسیر های جاده هراز و کندوان مشاهده می شود.

وی از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری در جاده های استان به خصوص جاده های کوهستانی رانندگی کرده و حتما خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

مازندران ۳۵۰ کیلومتر راه کوهسانی دارد. 

کارشناس راهداری مازندران همچنین هشدار داد که به علت بارش باران و کاهش دما جاده های استان بشدت لغزنده است و از رانندگان خواست تا فاصله ایمن و همچنین هشیاری کامل را رعایت کرده و از سلامت خودرو خود اطمینان حاصل نمایند.

هواشناسی مازندران اعلام کرد که ناپایداری جوی همراه با بارش برف و باران که با کاهش ۱۴درجه ای دما همراه است تا ۲ روز آینده در این خطه شمال کشور ادامه دارد.

 

نظر شما