شناسهٔ خبر: 31809815 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فریاد تبریزی؛ از زمین تا روی نیمکت (عکس)

مهاجم شماره ۱۱ استقلال بی‌تردید در بازی شب گذشته برابر نساجی خوشحال ترین فرد زمین بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، مرتضی تبریزی در اول فصل در ترکیب ثابت استقلال به میدان می‌رفت اما نمایش ضعیف تهاجمی این تیم باعث شد او نتواند انتظارها را برآورده کند اما حالا که استقلال شرایط روبه رشد و مناسبی را در پیش گرفته است شفر در بیشتر بازی ها ترجیح می دهد از مرتضی تبریزی روی نیمکت استفاده کند که این موضوع شاید باعث دلخوری مهاجم استقلال شده باشد.


اما شفر ترجیح داد در بازی شب گذشته برابر نساجی به گادوین منشا استراحت بدهد تا نوبت به مرتضی تبریزی برسد که در ترکیب آبی‌ها به میدان برود. تبریزی در دقیقه 37 بازی یک پنالتی گرفت و شفر اجازه داد آن پنالتی را خودش بزند تا سومین گل فصل خود را به این شکل به ثبت برساند.


تبریزی بعد از زدن گل اول استقلال سمت هواداران رفت و با فریاد «من» تلاش کرد به این شکل شادی خود را جشن بگیرد. اما این پایان کار نبود چرا که او در دقایق پایانی از زمین بازی تعویض شد و وقتی که داور سوت پایان را زد خوشحال تر از تمام بازیکنان جشن شادی این گل سه امتیازی را برپا کرد.


تبریزی شب گذشته در حالی توانست برای استقلال گلزنی کند که این تیم در موقعیت سازی با مشکل روبرو شده بود و او با این گل موفق شد به خوبی توانایی‌های خود را به هواداران و کادرفنی تیمش نشان بدهد.


عکس: رضا سعیدی پور

 

 

نظر شما