شناسهٔ خبر: 31809379 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

رهایي گروگان 63 ساله در کمتر از 6 ساعت

گروه استان ها-البرز- رئیس پلیس آگاهی استان از رهایی مرد 63 ساله ای که از سوی 3 نفر در مسیر تهران به کرج ربوده شده بود در کمتر از 6 ساعت خبر داد .

صاحب‌خبر -

سرهنگ "محمد نادربیگی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت : در پی اعلام مرکز پيام مبني بر وقوع يک فقره آدم ربایي به کلانتری 32 حصارک بالا ، بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایي برای بررسی موضوع به کلانتری اعزام شدند که خانمي به ماموران مراجعه و اعلام کرد که پدرش که 63سال سن دارد به همراه فرد دیگری با یک دستگاه تاکسی برای انجام کار از تهران به کرج آمدند که چند نفر جلوي خودروي آن ها را گرفته و پدرش را ربوده اند.

سرهنگ نادربیگی افزود : در ادامه تحقیقات از راننده تاکسي محرز شد که به همراه فرد ربوده شده در ساعت یک بعد از ظهر روز حادثه از مسير رجایی شهر کرج به سمت حصارک بالا در حرکت بوديم و قصد رفتن به اتوبان قزوين را داشتيم که سرنشينان 2 دستگاه خودرو سمند و پرايد جلو راه آن هارا مسدود کرده و با تهديد سلاح سرد نامبرده را از خودرو پياده و از محل متواري شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد : با توجه به حساسیت موضوع پیگیری پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت تا این که یکی از آدم رباها با تلفن همراه دختر فرد ربوده شده تماس گرفته و از وی خواست تا در قبال رهایی پدرش مبلغ 6 میلیارد ریال پول به آن ها بدهد .

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت : بلافاصله اقدامات اطلاعاتي گسترده اي برای آزادی گروگان و شناسایی آدم رباها آغاز شد تا اینکه طی آخرین تماس یکی از آدم رباها با دختر خانواده برای انتقال مبلغ درخواستی در محدوده یکی از میدان های شهر کرج ، منطقه تحت نظر قرار گرفت و متهم پس از شناسایی از سوی راننده تاکسی قبل از حضور در سر قرار دستگیر و در بازرسي از وي يک قبضه قمه کشف شد .

سرهنگ نادربیگی افزود : متهم دستگیر شده در بازجويي اوليه ماموران منکر هرگونه دخالت در آدم ربایي شد ، اما با توجه به دلايل و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و اعلام کرد که از طرف شحصی ، مامور به آدم ربایی با همدستی یک نفر دیگر شده و فرد ربوده شده در حال حاضر در داخل ويلايي در یکی از روستاهای شهرستان کوهسار ساوجبلاغ است .

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد : ماموران بلافاصله به روستای مذکور اعزام و پس از تحت نظر قرار دادن محل اختفای گروگان ، هنگامی که متهمان قصد جابه جایي فرد ربوده شده را داشتند طی عملیات غافلگیرانه دستگیر و گروگان در کمتر از 6ساعت در سلامت کامل رها شد.#


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما