شناسهٔ خبر: 31809005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حجت‌‌الاسلام شریف‌ قنوتی:

مقاومت شهدا دشمن را به ستوه آورد

يك استاد حوزه علمیه با بيان اينكه مقاومت و ایثار شهدا و رزمندگان دشمن را به ستوه آورد، خدمت بی‌منت و رسیدگی به خانوداه‌های معظم شهدا و ایثارگران را از وظايف اصلی مسوولان دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌‌الاسلام محمد شریف‌ قنوتی ظهر امروز در جشن «پدران آسمانی» در ملایر با بیان اینکه هرچه داریم از برکت خون شهداست اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی در سخت‌‌ترین شرایط در هشت سال دفاع مقدس مقابل متجاوزان و دشمنان ایستادند.

وی با بیان اینکه مقاومت و ایثار شهدا و رزمندگان دشمن را به ستوه آورد، خدمت بی‌منت و رسیدگی به خانوداه‌های معظم شهدا و ایثارگران را از وظایف اصلی مسوولان دانست.

این استاد حوزه علمیه خانوادهای معظم شهدا را نور چشم و مایه آبروی اسلام و انقلاب عنوان کرد و گفت: اگر کسی به خانواده‌ معظم شهدا بی‌حرمتی کند قدر شهدا را درک نکرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعد از 40 سال به بالندگی و رشد رسیده است، خون شهدا را ضامن بقای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: به لطف خدا مردم همیشه در مسیر شهدا قدم برداشته‌اند.

شریف قنوتی صبر و مقاومت مادران شهدا را ستودنی دانست و تصریح کرد: نمونه‌های زیادی از رویارویی مادران شهدا با پیکر فرزندان شهیدشان را دیده‌‌ایم که حرف آنها در یک کلام خلاصه شده و آن هم یادآوری مصیبت‌ حضرت زینب(س) و دیدن پیکر بی‌سر امام حسین(ع) بوده است.

وی با ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم گفت: اگر شهدای مدافع حرم در آن سوی مرزها مقابل دشمنان اسلام و تکفیری‌ها نمی‌جنگیدند امروز باید با آنها در داخل کشور می‌جنگیدیم.

در ادامه دبیر برگزاری جشن «پدران آسمانی» در ملایر نیز با بیان اینکه شهرستان ملایر یک‌هزار و 100 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است اظهار کرد: حدود 60 درصد از شهدای ما متاهل بودند.

اکبر هاشمی با اشاره به سالروز ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت علی(ع) در روز 13 رجب اظهار کرد: امسال برای هشتمین سال است که جشن پدران آسمانی در ملایر برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این برنامه زیبا و معنوی به همت فرزندان معظم شهدا وبه صورت خودجوش با همکاری بنیاد شهید برگزار می‌شود.

در ادامه بعد از اجرای برنامه‌های متنوع از نرم‌افزار چندرسانه‌ای  شهید رسول حیدری به عنوان «نخستین شهید محور مقاومت» رونمایی شد.

نرم‌افزار رسانه‌ای سه شهید شاخص استان همدان شهید «حاج رسول حیدری»، شامل آثار، خاطرات و وصیت‌نامه و سایر آثار این شهید بوده که در قالب نرم‌افزار تهیه شده است.

 انتهای پیام/89013/ 20

نظر شما