شناسهٔ خبر: 31808871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار قزوین:

مدیریت بحران در نوروز برای تغییرات جوی آماده باشد

قزوین- استاندار قزوین گفت: با توجه پیش بینی هواشناسی و تغییرات جوی، ستاد مدیریت بحران استان قزوین باید آماده حوادث غیر مترقبه طبیعی باشد و پیش بینی لازم را انجام دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در پنجمین جلسه ستاد خدمات سفر استان قزوین که روز یکشنبه با حضور تیموری معاون سازمان میراث فرهنگی برگزار شد اظهار داشت: بر اساس پیش بینی هواشناسی ممکن است در هفته اول فروردین با تغییرات آب و هوایی روبرو شویم لذا ستاد مدیریت بحران استان قزوین باید برای تغییرات جوی آمادگی داشته و پیش بینی لازم را انجام دهد.

وی بیان کرد: استان قزوین در مسیر ۱۱ استان کشور قرار دارد و در محورهای مواصلاتی آن بیشترین تردد صورت می‌گیرد که در این راستا برای ایمن سازی راه‌ها باید اقدام لازم صورت گیرد تا مانند گذشته همچنان شاهد کاهش سوانح در راه‌ها باشیم.

زاهدی تصریح کرد: با حضور مستمر پلیس در جاده‌ها در چند سال گذشته هر چند ترددها تا ۱۵ درصد بیشتر شده اما شاهد کاهش خسارت‌های فوتی، جراحتی و خسارتی هستیم که این روند باید حفظ شود.

استاندار قزوین یادآور شد: از رسانه‌های گروهی بویژه رسانه ملی انتظار داریم در معرفی جاذبه‌های گردشگری تلاش لازم را صورت دهند تا مردم با ظرفیت‌های گردشگری استان بیشتر آشنا شوند.

نظر شما