شناسهٔ خبر: 31808605 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

نگاه ويژه رهبری به همدان وظيفه ما را سنگين‌تر می‌كند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بيانات مقام معظم رهبری در مورد همدان در حكم انتصاب آيت‌الله شعبانی به عنوان نماينده ولی فقيه در استان را مايه مباهات دانست و گفت:‌ اين موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه باید به رسم ادب و احترام از ائمه جمعه همدان از شهید آیت‌الله مدنی، آیت‌الله نوری مرجع عالیقدر، آیت‌الله موسوی‌همدانی و آیت‌الله طه‌محمدی که 15 سال این مسؤولیت را بر عهده داشتند، قدردانی کنیم اظهار کرد: امروز سکان هدایت کشتی این راه در استان همدان به دست آیت‌الله شعبانی سپرده شده است.

وی بیانات مقام معظم رهبری در مورد همدان در حکم انتصاب آیت‌الله شعبانی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان را مایه مباهات دانست و گفت:‌ این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه حضرت آقا در فرصت‌های مختلف از همدان به بزرگی یاد کرده‌اند و توجه ویژه‌ای به مردم این استان دارند گفت: قدردان محبت‌های ایشان هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سبزپوشان سپاه انصارالحسین(ع) همراه آیت‌الله شعبانی خواهند بود گفت: باید با وجود ایشان قدمی مؤثر در تحقق اهداف گام دوم انقلاب برداریم.

مجیدی ادامه داد: مجموعه سپاه استان و بسیج، تیپ 32 انصارالحسین(ع) و مرکز آموزشگاه قدس همدان آمادگی داریم همانطور که در کنار نمایندگان ولی فقیه در استان در گذشته تاکنون بودیم امروز نیز خط انقلاب و رهبری را ادامه دهیم.

 مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیز با بیان اینکه جایگاه نمایندگی ولی‌فقیه و منصب امام جمعه از ارکان حاکمیت اسلامی، شعاعی از ولایت و بسیار والاست اظهار کرد: ظرفیت‌های انقلابی استان همدان واقعاً کم‌نظیر است چراکه این دیار از رزمندگان و مردم انقلابی با ظرفیت بالا و جوانان انقلابی برخوردار است.

حجت الاسلام حسین علیّ افزود: بسیجیان و پایگا‌ه‌های مقاومت، یاران ولایت و معتمدین سرمایه‌های عظیم استان همدان است و ما در موقعیتی بی‌نظیر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتیم و وارد دهه پنجم انقلاب شدیم.

وی با بیان اینکه سال آینده با اتحاد نیروهای انقلابی باید کارها را پیش ببریم گفت: با همدلی در راستای گام دوم انقلاب حرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/89040/ 20

نظر شما