شناسهٔ خبر: 31808424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رییس مرکز بهداشت شادگان خبر داد:

نظارت ۱۷ بازرس بهداشت در اماکن پرتردد نوروزی

صالح بهمنی گفت: ۱۷ بازرس بهداشت محیط در شهرستان شادگان بر سلامت اماکن پرتردد ایام نوروز نظارت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، صالح بهمنی رییس مرکز بهداشت شادگان امروز یکشنبه 26 اسفند ماه در حاشیه بازدید از طرح مانور سلامت نوروزی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروزی در راستای ارتقای سلامت مسافران، شهروندان و بهبود کیفیت بهداشتی مواد غذایی در حال حاضر ۱۷ بازرس بهداشت محیط بر مراکز غذایی سطح شهرستان نظارت می کنند.

او گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان همزمان با سراسر کشور مانور سلامت نوروزی در شادگان در حال اجراست.

بهمنی افزود: همکاران بهداشت محیط این مرکز در قالب ۱۰  اکیپ بازرسی به همراه ۱۷ بازرس بهداشت محیط در شهرستان شادگان این طرح را اجرایی می‌کنند.

رییس مرکز بهداشت شادگان اضافه کرد: این طرح از 20 اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 20 فروردین ماه سال 98 ادامه دارد و هدف آن نیز ارتقا سطح سلامت جامعه در ایام نوروز و ابتدای سال جدید است.

او با اشاره به اینکه شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند آن را با سامانه 190 در میان بگذارند، یادآور شد: این سامانه از هشت صبح تا هشت شب به صورت مستقیم و بعد از ساعت هشت شب به صورت پیغام گیر شکایات شهروندان را دریافت می‌کنند.

رییس مرکز بهداشت شادگان در پایان گفت: در این طرح کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شادگان با تجهیزات پرتابل بازرسی در طول زمان اجرای برنامه در قالب تیم‌های عملیاتی و نظارتی در تمامی ایام بویژه روز‌های تعطیل حضور فعال داشته و کنترل و بازرسی بهداشتی از مراکز و اماکن بین راهی، تفرج گاه‌ها، اماکن زیارتی، رستوران‌ها، اماکن عرضه مواد پروتئینی، فروشگاه ها و اغذیه فروشی‌ها را بر عهده دارند.

 

نظر شما