شناسهٔ خبر: 31805282 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسؤول بسیج رسانه گلستان:

رسانه‎ای فراگیرتر از بسیج برای معرفی انقلاب اسلامی وجود ندارد/ ارسال بیش از 870 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‎ای ابوذر

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان گلستان با تأکید بر اینکه مهم‎ترین رسانه انقلاب بسیج است، گفت: بسیج زبان گویای انقلاب اسلامی است و رسانه‎ای فراگیرتر از بسیج برای معرفی انقلاب وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‎ای ابوذر پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه نینوای گلستان، جمعی از مسؤولان و اصحاب رسانه در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار شد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان گلستان در این مراسم اظهار کرد: اصحاب رسانه با اثرگذارترین سلاح به‎نام رسانه به‎عنوان موثرین‎ترین افراد در جنگ نرم حضور یافتند و نقش‎آفرینی می‎کنند.

علی خالقی در ادامه از تلاش‎های دبیر چهارمین جشنواره رسانه‎ای ابوذر قدردانی کرد و با اشاره به علت نامگذاری این جشنواره رسانه‎ای به نام «ابوذر» تصریح کرد: اگر در شخصیت ابوذر دقت کنیم ویژگی بارز او صداقت و راستگویی بود و این نشان می‎دهد مهم‎ترین شاخصه یک رسانه صداقت و راستگویی است.

وی با تأکید بر اینکه مهم‎ترین رسانه انقلاب بسیج است، اذعان کرد: بسیج زبان گویای انقلاب اسلامی است و رسانه‎ای فراگیرتر از بسیج برای معرفی انقلاب اسلامی وجود ندارد که اقشار مختلف در قالب بسیج رسانه، بسیج اصناف و ... در آن فعالیت می‎کنند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان گلستان یادآور شد: بسیج متعلق به شخص خاصی نیست و می‎تواند انقلاب اسلامی را در عرصه‎های مختلف به تمام دنیا معرفی کند.

خالقی متذکر شد: 40 سالگی انقلاب اسلامی با فاطمیه شروع شده و گام دوم انقلاب در استان گلستان با چهار شهید گمنام آغاز شده و سال نو نیز با ولادت امام علی(ع) آغاز خواهد شد که این مناسبت‎ها بی‎علت نیست.

دبیر چهارمین جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان نیز در این مراسم اظهار کرد: چهارمین جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان به منظور 40 سالگی انقلاب و ورود به دهه امیدواری و با یاد و نام شهید خبرنگار منا «سیدحمیدرضا حسینی» برگزار شده است.

علیرضا همایونفر با بیان اینکه دو ویژگی انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب‎ها متمایز کرد، متذکر شد: امام راحل برای شکل‎گیری نظام و انقلاب خون دل خوردند و یاران بسیاری را از دست دادند و ویژگی که انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب‎ها متمایز کرد ظلم‎ستیزی بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نماد ظلم‎ستیزی بود، ابراز کرد: ظلم و ستیز در بین ملت عدالت‎خواه و حق‎طلب ایران جایی ندارد و پایدار نخواهد ماند و این ویژگی اجازه نمی‎دهد ایرانی‎ها مقابل ظالم سر خم کنند.

دبیر چهارمین جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان، شهادت‎طلبی مردم ایران را از دیگر ویژگی‎های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مردم ایران شهادت‎طلب و غیور هستند و با شنیدن ندای اسلامی از سوی امام راحل، پیام را با جان و دل پذیرفتند و بهترین مدافع برای اسلام و انقلاب شدند.

همایونفر با بیان اینکه انقلاب اسلامی با الگوبرداری از واقعه کربلا ایجاد شده است، افزود: انقلاب اسلامی با انقلاب عاشورایی گره خورده است.

وی با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری از رسانه‎ها یادآور شد: زا انتظار مقام معظم رهبری از رسانه‎ها آن است که مسائل اولویت‎دار و طبقه‎بندی‎ شده را در راستای اهداف و گفتمان انقلاب اسلامی قلم بزنند.

دبیر چهارمین جشنواره رسانه‎ای ابوذر استان گلستان متذکر شد: یکی از مصادیق بارز در اعتلای بسیج مسأله رسانه است و امروز انقلاب اسلامی به نقش‎آفرینی به‎جا و به موقع نیاز دارد که یکی از ابزارهای آن رسانه است.

همایونفر با بیان اینکه بسیج رسانه در جنگ نرم دشمن با کمک و همراهی اصحاب رسانه می‎تواند همانند یک تیغ برنده باشد، افزود: همه رسانه‎ها متعلق به نظام و انقلاب هستند و باید برای حفظ نظام و منافع انقلاب اسلامی قلم بزنند.

وی از ارسال 875 اثر به چهارمین جشنواره رسانه‎ای ابوذر خبر داد و ابراز کرد: آثار ارسالی به چهارمین جشنواره رسانه‎ای ابوذر گواه دغدغه‎مندی اصحاب رسانه گلستان بود که 875 اثر در قالب عام اعم از بصیرت، دشمن‎شناسی، اقتصاد مقاومتی، بصیرت‎افزایی، شهدای مدافعان حرم و مسائل توسعه‎ای استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که نشان می‎دهد رسانه‎ها نسبت به این مسائل دغدغه فکری دارند.

انتهای پیام/83018

نظر شما