شناسهٔ خبر: 31804763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طرح آرامش بهاری در 58 بقعه قزوین برگزار می شود

قزوین - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین از اجرای طرح آرامش بهاری در 58 بقعه استان خبر داد و گفت: این طرح برای نهمین سال متوالی در بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی مجیدی روز یکشنبه افزود: این طرح با محوریت مراسم لحظه سال تحویل، برپایی خیمه‌های معرفت، کودکان، جوانان، مشاوره، پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره، قرآن بخوان و جایزه بگیر و همچنین دعوت از مبلغان قم و قزوین برگزار می شود.
وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری تا پانزدهم فروردین در بقاع متبرکه شهرستان قزوین ادامه می یابد، اظهار داشت: 40حجره در امامزاده سلطان سیدمحمد در قزوین، امامزاده اسماعیل باراجین، امامزاده اباذر، امامزاده اسماعیل فلاردر الموت غربی، امامزاده علی اصغر زرآباد در الموت شرقی در شهرستان قزوین میزبان مسافران نوروزی هستند.
این مسئول در تشریح برنامه های ایام نوروز گفت: برپایی نماز جماعت در 23 بقعه، فروشگاه محصولات عفاف و حجاب در پنج بقعه، برپایی خیمه‌های معرفت در 18بقعه و عید مبعث در 107 بقعه برپا می‌شوند.
حجت الاسلام مجیدی خاطرنشان کرد: مراسم روز طبیعت در 124 بقعه استان قزوین برگزار می‌شود و 10 ایستگاه‌ سلامت نیز در بقاع متبرکه قزوین آماده ارائه خدمات به مسافران است.
9925/6012

نظر شما