شناسهٔ خبر: 31804030 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

صف های طولانی خرید گوشت مرغ زیبنده کشور نیست

زنجان - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تشکیل صف های طولانی برای خرید گوشت گرم مرغ زیبنده نظام جمهوری اسلامی با مردم ولایتمدار نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دادگستری استان زنجان حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی درجلسه شورای قضایی استان افزود:
بی تدبیری در عرضه و توزیع گوشت گرم مرغ باعث شده این فرآورده در 11 ماه گذشته از سالجاری که قیمت آن حدود 80 هزار ریال بوده است به حدود 150 هزار ریال افزایش پیدا کند.
وی به اشاره به انتصاب ریاست قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: اکنون در راس قوه قضائیه شاهد دانشمندی فرهیخته از درون این قوه با توانمندی های علمی، فقهی، تجربه قضایی، اجرایی و با اشرافیت کامل در تحقق تحول در گام دوم انقلاب به حتم برکت های زیادی برای این دستگاه خواهد داشت.
رئیس کل دادگستری استان زنجان اعلام کرد: دادگستری کل استان زنجان نیز در این راستا با تمام وجود و قدرت نسبت به پیشبرد اهداف قوه قضائیه و اجرای سیاست های قوه قضائیه آمادگی کامل دارد.
این مسئول خاطرنشان کرد: با کار کارشناسی و برنامه ریزی های دقیق انجام شده 250 برنامه برای دستگاه قضایی استان تهیه و تنظیم کردیم که 62 برنامه عملیاتی و به عنوان نقشه راه در اختیار حوزه های قضایی قرار می گیرد.
حجت الاسلام صادقی نیارکی اضافه کرد: باید همه برنامه های ما بر اجرای دقیق سیاست های مطابق با برنامه متمرکز شود.
وی به ثبت همه پرونده ها در دادگستری تاکید کرد و افزود: تمام پرونده هایی که وارد می شود باید ثبت و حتی یک پرونده بدون ثبت هم در مراجع قضایی و انتظامی نداشته باشیم.
رئیس کل دادگستری استان زنجان به استقرار کشیک در روزهای تعطیل نوروز اشاره کرد و ادامه داد: ارائه خدمت به مردم در ایام نوروز به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و روسا و دادستان ها باید با برنامه کشیک به اجرای دقیق آن اهتمام داشته باشند تا خدمت به مردم حتی در این روها متوقف نشود.
حجت الاسلام صادقی نیارکی افزود: متاسفانه با یک موج گرانی قیمت ها در بازار مواجه هستیم که باید تعزیرات حکومتی و دادسرا برای مقابله با این گرانی اقدامات موثرتری انجام دهند تا بار فشار از دوش مردم برداشته شود.
در این دیدار معاونان رئیس کل، روسا، دادستان های حوزه های قضایی استان زنجان مسائل و مشکلات حوزه قضایی خود را مطرح کردند.
9505/8068

نظر شما