شناسهٔ خبر: 31804008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

وجود صف های طولانی خرید گوشت و مرغ زیبنده نظام اسلامی نیست

زنجان-رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: وجود صف های طولانی خرید گوشت و مرغ زیبنده نظام اسلامی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای قضائی استان با اشاره به انتصاب شایسته آیت الله رئیسی به ریاست قوه قضائیه، افزود: در رأس قوه قضائیه شاهد حضور یک دانشمند فرهیخته که از درون قوه قضائیه با توانمندی‌های علمی و فقهی و تجربه قضائی و اجرایی و با اشرافیت کامل در تحقق تحول در گام دوم انقلاب بنا به فرموده مقام معظم رهبری هستیم که قطعاً برکات بسیاری برای دستگاه قضائی خواهد داشت.

وی ادامه داد: دادگستری کل استان زنجان نیز در این راستا با تمام وجود و قدرت نسبت به پیشبرد اهداف قوه قضائیه و اجرای سیاست‌های ریاست قوه قضائیه آمادگی کامل دارد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: با کار کارشناسی و برنامه‌ریزی‌های دقیق انجام شده ۲۵۰ برنامه برای دستگاه قضائی استان تهیه و تنظیم کرده‌ایم که تعداد ۶۲ برنامه عملیاتی است که به‌عنوان نقشه راه در اختیار حوزه‌های قضائی قرار می‌گیرد. تاکید ما بر اجرای دقیق سیاست‌ها مطابق با برنامه است.

صادقی نیارکی بر لزوم ثبت تمام پرونده‌ها تاکید کرد و افزود: تمام پرونده‌هایی که وارد مرجع قضائی می‌شوند باید ثبت شوند تا حتی یک پرونده بدون ثبت هم در مراجع قضائی و انتظامی نداشته باشیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان به استقرار کشیک در ایام تعطیل اشاره کرد و اظهار کرد: ارائه خدمت به مردم در ایام نوروز به صورت مستمر ادامه خواهد یافت. بنده به رؤسا و دادستان‌ها تاکید کرده‌ام ضمن ارسال برنامه کشیک به اینجانب نسبت به اجرای دقیق آن اهتمام داشته باشند چرا که نباید خدمت به مردم حتی در ایام تعطیل متوقف شد.

صادقی نیارکی افزود: متأسفانه با یک موج گرانی قیمت‌ها در بازار مواجه هستیم که باید تعزیرات حکومتی و دادسرا برای مقابله با این گرانی اقدامات موثرتری انجام دهند تا بار فشار از دوش مردم برداشته شود.

وی ادامه داد: بی تدبیری مسئولان کشور در عرضه و توزیع گوشت مرغ باعث شده است گوشت مرغ در طی ۱۱ ماه گذشته که قیمت آن حدود ۸ هزار تومان بوده است به حدود ۱۵ هزار تومان افزایش پیدا کند آن هم با تشکیل صف‌های طولانی برای خرید گوشت مرغ که انصافاً زیبنده یک نظام اسلامی با چنین مردمی نیستند.

در این دیدار معاونین رئیس کل، رؤسا، دادستان‌های حوزه‌های قضائی مسائل و مشکلات حوزه قضائی خود را مطرح کردند.

نظر شما