شناسهٔ خبر: 31803741 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف یک «بسته مشکوک» فعالیت فرودگاهی در نیوزیلند را متوقف کرد

دو روز پس از حمله تروریستی به دو مسجد در نیوزیلند، امروز هم کشف یک بسته مشکوک فعالیت فرودگاه شهر «دوندین» را متوقف کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقام‌های امنیتی نیوزیلند می‌گویند کشف یک بسته مشکوک در فرودگاه «دوندین» واقع در جنوب این کشور به توقف فعالیت این فرودگاه منجر شده است.

به نوشته پایگاه اینترنتی رادیو نیوزیلند، راه‌های منتهی به این فرودگاه هم مسدود شده و تیم‌های چک و خنثی برای بررسی این بسته راهی فرودگاه شده‌اند.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد ماهیت این بسته منتشر نشده، اما شاهدان گزارش داده‌اند که این بسته خارج از ترمینال اصلی فرودگاه پیدا شده است.

این خبر ساعتی پس از آن منتشر می‌شود که نیروهای امنیتی برای تفتیش یک خانه که گفته می‌شود با عامل حمله تروریستی روز جمعه در شهر «کرایست‌چرچ» در ارتباط است، در یک محله شهر دوندین عملیات انجام دادند.

صبح روز جمعه یک فرد سفیدپرتر پندار و نژادپرست با حمله به دو مسجد در شهر کرایست‌چرچ نیوزیلند بیش از ۵۰ نفر را به شهادت رساند و ده‌ها نفر را نیز زخمی کرد. در پی این حمله تروریستی، نخست‌وزیر نیوزیلند وعده داده که حفاظت از مساجد تشدید شده و قوانین حمل سلاح نیز سختگیرانه‌تر شود.

انتهای پیام/ق

نظر شما