شناسهٔ خبر: 31803285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل هلال احمر یزد خبر داد:

استقرار پایگاه های امداد و نجاد در نقاط شلوغ و پر تردد/خدمت‌رسانی 16 پایگاه امداد و نجات به مسافران

مدیرعامل هلال احمر یزد از استقرار پایگاه های امداد و نجاد در نقاط شلوغ و پر تردد خبر داد و گفت: 16 پایگاه امداد و نجات به مسافران ارائه خدمت می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن حرازی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای پیاپی برای نوزدهمین سال طرح های ویژه نوروز از سوی سازمان جوانان اظهار داشت: یکی از رویکردهای مهم ما در این راستا این است که هم‌افزایی بیشتری بین واحدهای عملیاتی طرح نوروزی در جمعیت اتفاق بیفتد.

وی نجات جان مصدومان امداد و نجات جاده‌ای را رسالت اصلی جمعیت هلال‌احمر برشمرد و بیان کرد: رهاسازی مصدومین، انتقال مصدومین به مراکز درمانی، ارائه کمک‌های اولیه و احیایی، اسکان و توزیع تغذیه اضطراری به مسافرین نوروزی بخشی از اقدامات هلال‌احمر در آستانه سال نو است.

مدیرعامل هلال احمر یزد طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را از دیگر اقدام‌های این مجموعه دانست و ادامه داد: طرح سلامت مسافرین نوروزی با همت جمعیت جوانان هلال‌احمر و مشارکت 56 هزار نفر از جوانان برگزار می‌شود.

حرازی زاده بیان داشت: در اجرای این طرح در مجموع ۲۳ پست فعال در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های استان یزد وجود دارد که ۲۰ مورد آن ثابت و سه مورد آن سیار است.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی بیان کرد: این طرح از ۲۵ اسفندماه ۹۷ آغاز شده و تا ۱۶ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

مدیرعامل هلال احمر یزد با اشاره به فعالیت 12 پایگاه ثابت اضافه کرد: در مجموع ۱۶ پایگاه امداد و نجات در مناطق مختلف استان مستقر هستند که ۱۲ مورد آن ثابت و چهار مورد نیز برای ایام نوروز به صورت سیاری هستند همچنین ۳۲۰ دستگاه آمبولانس روز، ۳۳۰ خودروی نجات روز و هزار و ۲۸۰ نفر روز داوطلب در این ایام فعالیت دارند.

برچسب‌ها:

نظر شما