شناسهٔ خبر: 31802008 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان زنجان :

وجود صف های طولانی خرید گوشت مرغ زیبنده یک نظام اسلامی نیست

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام صادقی نیارکی در جلسه ی شورای قضایی استان اظهارکرد: متاسفانه با یک موج گرانی قیمت ها در بازار مواجه هستیم که باید تعزیرات حکومتی و دادسرا برای مقابله با این گرانی اقدامات موثرتری انجام دهند تا بار فشار از دوش مردم برداشته شود.

 وی با اشاره به انتصاب شایسته آیت الله رئیسی به  سمت ریاست قوه قضائیه خاطرنشان کرد: اکنون که در راس قوه قضائیه شاهد یک دانشمند فرهیخته که از درون قوه قضائیه با توانمندیهای علمی و فقهی و تجربه قضایی و اجرایی و با اشرافیت کامل در تحقق تحول در گام دوم انقلاب بنا به فرموده مقام معظم رهبری هستیم که قطعاً برکات بسیاری برای دستگاه قضایی خواهد داشت لذا دادگستری کل  استان زنجان نیز در این راستا با تمام وجود و قدرت نسبت به پیشبرد اهداف قوه قضائیه و اجرای سیاست های ریاست قوه قضائیه آمادگی کامل دارد.

حجت الاسلام صادقی نیارکی تصریح کرد: با بررسی کارشناسی و برنامه ریزی های دقیق انجام شده 250 برنامه برای  دستگاه قضایی استان تهیه و تنظیم کرده ایم که تعداد 62 برنامه عملیاتی می باشد که بعنوان نقشه راه در اختیار حوزه های قضایی قرار می گیرد. تاکید ما بر اجرای دقیق سیاست ها مطابق با برنامه می باشد.

وی به ثبت تمام پرونده ها تاکید کرد و افزود: تمام پرونده هایی که وارد مرجع قضایی می شوند باید ثبت گردند تا حتی یک پرونده بدون ثبت هم در مراجع قضایی و انتظامی نداشته باشیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان به استقرار کشیک در ایام تعطیل اشاره کرد وگفت: ارائه خدمت به مردم در ایام نوروز به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.بنده به روسا و دادستانها تاکید کرده ام ضمن ارسال برنامه کشیک به اینجانب نسبت به اجرای دقیق آن اهتمام داشته باشند چرا که نباید خدمت به مردم حتی در ایام تعطیل متوقف شد.

در این دیدار معاونین رئیس کل ، روسا ، دادستانهای حوزه های قضایی مسائل و مشکلات حوزه قضایی خود را مطرح نمودند.

نظر شما