شناسهٔ خبر: 31800018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

مبشری مطرح کرد:

رشد 42 درصدی کمک‌های مردمی در استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمک‌های مردمی در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 42 درصد رشد داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه وبویراحمد، قباد مبشری با اشاره به اینکه تعالی و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی مرهون نوع‌دوستی، احسان و نیکوکاری مردم خیّر است، اظهار کرد: روزهای آخر سال که هیاهوی خرید برپاست، افرادی هستند که به‌‌دلیل مشکلات اقتصادی، بیکاری و گرانی از خرید مایحتاج شب عید محرومند و شادی این روزها را لمس نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه مراسم جشن نیکوکاری کمیته امداد در آخرین روزهای سال برای کمک به مددجویان این نهاد در آستانه سال نو برگزار می‌شود، افزود: مردم خیّر و نوع‌دوست هم‌استانی با حضور پرشور در جشن نیکوکاری امسال این نهاد، دست نیازمندان را در آغوش مهرشان نوازش دادند و به یاری همنوعان نیازمند شتافتند. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در تاریخ 15، 16 و 17 اسفند در مدارس، پایگاه‌های کمیته امام خمینی امداد و مصلاهای نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اضافه کرد: مردم نیکوکار هم‌استانی به صحنه آمدند و با سرمایه احسان و نیکوکاری 3 میلیارد و 414 میلیون تومان به نیازمندان این نهاد کمک کردند.

مبشری با بیان اینکه از میزان کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌ شده در جشن نیکوکاری امسال 214 میلیون تومان آن نقدی و مابقی به‌صورت غیرنقدی جمع‌آوری‌ شده است، تصریح کرد: این میزان کمک در 801 پایگاه ثابت و سیار، مدارس، بسیج و مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردم نوع‌دوست و سخاوتمند کهگیلویه و بویراحمد در جشن نیکوکاری امسال 42 درصد در مقایسه با سال گذشته رشد داشت، یادآور شد: در جشن نیکوکاری سال گذشته مردم نیکوکار استان 2 میلیارد و 300 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد با  قدردانی از مردم نیکوکار این استان به‌ پاس حضور در جشن نیکوکاری این نهاد در سال جاری مطرح کرد: درود و سپاس نثار مردم خیّر هم‌استانی که با حضور پرشور خود در برنامه‌های کمیته امداد به‌خصوص در جشنواره نیکوکاری در فرصت به‌ دست‌ آمده شادی خود با نیازمندان تقسیم کرده و یاری‌گر نیازمندان این نهاد مقدس بودند.

مبشری از همکاری صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، سازمان آموزش‌وپرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی که برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن نیکوکاری نهایت همکاری را داشتند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/4078/4062/

نظر شما