شناسهٔ خبر: 31799026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح خیابان شهدای ارتش در تبریز

خیابان شهدای ارتش در تبریز افتتاح شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،خیابان شهدای ارتش و بلوار دفاع تبریز در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان شهری و استانی و با هدف تسهیل در رفت و آمد شهروندان و کاهش شدت ترافیک در کمربندی میانی افتتاح شد.

طرح ساخت خیابان شهدای ارتش و بلوار دفاع در بخشی از اراضی پادگان قدیمی ارتش در این شهر به طول ۵۵۰ متر و عرض ۵۵ متر از پل خرمشهر تا میدان فاطمیه تبریز در مدت ۶ ماه اجرا شده است.

شهرداری کلانشهر تبریز برای این طرح عمرانی حدود ۲۲۵ میلیارد ریال هزینه کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در مراسم افتتاح این طرح از رهبر معظم انقلاب که اجازه تملک پادگان ارتش برای احداث این خیابان را دادند، تشکر کرد.

محمد رضا پور محمدی، استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت: از آنجائی که یکی از مشکلات شهر تبریز ترافیک است این طرح که در این مدت کم آماده افتتاح شده، می‌تواند مشکل بخشی از ترافیک شهر را مرتفع کند.

ایرج شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز هم با بیان اینکه همه مراحل این طرح با امکانات شهرداری اجرا شده است، خدمت به مردم، کار جهادی و بدون منت را از اولویت‌های شهرداری تبریز عنوان کرد و گفت: سعی می‌کنیم شهر را با علم و کفایت اداره کنیم.

 

انتهای پیام/ش

خیابان شهدای ارتش در تبریز افتتاح شد

برچسب‌ها:

نظر شما