شناسهٔ خبر: 31798735 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اسدآباد مجری طرح آرامش بهاری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد گفت: طرح آرامش بهاری به منظور ارائه خدمات رفاهی به مسافران و زائران در ۳ بقعه متبرکه این شهرستان اجرا می ‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهاریعلی قبادی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد بیان کرد: طرح آرامش بهاری با هدف ارتقای سطح دینی و فرهنگی و ارائه خدمات رفاهی به مسافران و زائران در ۳ بقعه متبرکه شهرستان اجرا می ‌شود.

وی با بیان اینکه امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده پیرسلمان(ع) و امامزاده احمد(ع) شهرستان مجری طرح آرامش بهاری در اسدآباد است، افزود: این طرح با هدف بهره‌برداری معنوی از فضای بقاع متبرکه و امامزادگان در ایام تعطیلات نوروزی و تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در جوار امامزادگان اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه خیمه معرفت از برنامه‌های جانبی این طرح در امامزاده عبدالله(ع) برپا خواهد شد، ادامه داد: طرح آرامش بهاری از قسمت‌های مختلفی از جمله خیمه معرفت، غرفه ویژه کودکان و غیره تشکیل شده و تمامی این اقدامات در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی کشور انجام می‌شود.

قبادی از ظرفیت ۳ مبلغ اعزامی از قم جهت اقامه نماز، پاسخ‌گویی به مسائل شرعی، سخنرانی، ادعیه و مناجات در بقاع استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری امسال از ۲۸ اسفندماه لغایت ۱۴ فروردین‌ماه سال ۹۸ در بقاع شاخص شهرستان اسدآباد اجرا خواهد شد، عنوان کرد: این طرح شامل سخنرانی، ادعیه و مناجات، ایستگاه صلواتی، برپایی خیمه‌های معرفت، غرفه‌های مشاوره و پاسخگویی است.

انتهای پیام/ب

اجرای طرح آرامش بهاری در ۳ بقعه متبرکه

 

 

نظر شما