شناسهٔ خبر: 31798169 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طرح آرامش بهاری در 55 بقعه خراسان جنوبی

خبرگزاری صداوسیما

طرح آرامش بهاری در 55 بقعه خراسان جنوبی به مسافران و گردشگران خدمات ارائه می هد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در نشست خبری گفت: طرح آرامش بهاری از 28 اسفندماه آغاز می شود و تا 14 فروردین ماه ادامه دارد.

حجت الاسلام بخشی پور با اشاره به اینکه در طرح آرامش بهاری مراسم روز ولادت امیر المومنین (ع) در 35 بقعه متبرکه اجرا می شود، افزود: برنامه های تحویل سال در 11 بقعه شامل قرائت قرآن، صلوات خاصه، سخنرانی مذهبی، مداحی و پخش زنده پیام رهبر معظم انقلاب از ساعت 23 تا 5/2 بامداد اجرا می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی برپایی نماز جماعت در 55 بقعه، فروشگاه محصولات فرهنگی حجاب و عفاف در 5 بقعه، خیمه های معرفت، مراسم رحلت حضرت زینب در 2 فرردین ماه در 35 بقعه، ارائه خدمات مشاوره وقف، ایستگاه سلامت و بهداشت در 8 بقعه و برگزاری مراسم عید مبعث در 35 بقعه را از جمله برنامه های طرح آرامش بهاری عنوان کرد.

حجت الاسلام بخشی پور با بیان اینکه پوشش مذهبی در بقاع را 60 مبلغ بر عهده دارند، افزود: سال گذشته 860 هزار نفر از خدمات مختلف در بقاع متبرکه استان بهره بردند و امسال نیز 724 زائر سرا، سوئیت و کانکس میزبان مسافران نوروزی خواهد بود.

وی افزود: باغ شوکت آباد و حسینیه امام رضا در ایام نوروز به روی مسافران و گردشگران باز خواهد بود.

نظر شما