شناسهٔ خبر: 31791828 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل هلال احمر ایلام خبر داد:

فعالیت ۱۹ پایگاه امداد و نجات هلال احمر طی ایام نوروز در ایلام

ایلام - مدیرعامل هلال احمر ایلام از فعالیت ۱۹ پایگاه امداد و نجات هلال احمر طی ایام نوروز در ایلام خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین عارفی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: جمعیت هلال احمر استان همزمان با سراسر کشور با سه طرح نوروزی در خدمت مردم خواهد بود، این طرح‌ها از امروز ۲۵ اسفند ماه سال جاری آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه سال ۹۸ اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به طرح ملی امداد و نجات در ایام نوروز تصریح کرد: این طرح در ۱۹ پایگاه امداد و نجات بین شهری به صورت ثابت و موقت از امروز آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

عارفی با بیان اینکه ۲۵۰ نفر در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی استان ایلام همکاری خواهند داشت، ادامه داد: ۱۹ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۳ دستگاه خودروی ست نجات، یک فروند بالگرد هوایی به کار گرفته و تیم‌های واکنش سریع و تیم توانا (تیم امدادی خواهران) این جمعیت نیز در این طرح حضور خواهند داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: یکی دیگر از طرح‌های نوروزی طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی است که در این طرح در مبادی ورودی و خروجی شهرها پایگاه این جمعیت دایر و مسافران را راهنمایی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این طرح که نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی است، ۲۲ پست ثابت و سیار در سطح استان فعال خواهد بود که این پست‌ها هر روز به مدت ۱۲ ساعت در خدمت مردم خواهند بود.

وی همچنین از دایر شدن فضای دوستدار کودک و خیمه‌های نماز توسط جمعیت هلال احمر ایلام در جوار این پایگاه‌ها خبر داد.

عارفی با اشاره به طرح فرشتگان رحمت که توسط داوطلبان این جمعیت اجرا می‌شود، افزود: در این طرح هلال احمر به عنوان حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان عمل می‌کند.

وی ادامه داد: در این طرح جمعیت هلال احمر کمک‌های خیرین را جمع آوری کرده و با بسته بندی آنها و حفظ کرامت انسانی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

نظر شما