شناسهٔ خبر: 31781948 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

گزارش بانی فیلم از اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم

یک پایان باشکوه

صاحب‌خبر -

هماهنگی مثال زدنی مدیریت پشتیبانی با عوامل اجرایی جشنواره پنجم

بانی فیلم، گروه تلویزیون: تلویزیون در روزهای پایانی سال ۹۷ از هنرمندان و برنامه سازان برگزیده خود در اختتامیه پنجمین جشنواره جام جم تقدیر کرد. سه شنبه شب هفته گذشته اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم با حضور رییس سازمان صداوسیما و معاونت سیما و مدیران و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد. این مراسم که با حضور هنرمندان و کاندیداهای جشنواره برگزار شد، از برگزیدگان آثار هنرمندان که در دو بخش مردمی و هیات داوران مورد ارزیابی قرار گرفته بود، تقدیر شد.
محمد جعفر خسروی اجرای این برنامه را برعهده داشت و به موازات امیر جوشقانی نیز اجرای برنامه «جام جم» را برعهده داشت که در خلال مراسم با برگزیدگان گفت و گو می کرد.
در ابتدای این مراسم مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش و دبیر جشنواره در سخنانی ضمن خیرمقدم به حاضران گفت: ۱۶۵ روز کار هیات های داوری امروز جمع بندی شده است. چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی می طلبید که ما جشنواره ای در همه حوزه ها داشته باشیم. هدف ما در این جشنواره شناسایی گام های نو و جدید بود.
در همین راستا جشنواره در بخش‌های گوناگون مسابقات، آثار نمایشی، مستند، پویانمایی، برنامه‌های ترکیبی در حوزه‌های معارف، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، فضای مجازی، دوبلاژ، کمیته بازار و حوزه جذاب آرای مردمی کار خود را آغاز کرد.
وی در ادامه هدف از برگزاری این جشنواره را آغاز گام‌های جدید، شناسایی استعدادهای نو و شناسایی تجربیات جدید در حوزه محتوا و ساختار دانست و اظهار داشت: امیدواریم این جشنواره گام مناسبی برای اجتماع هنرمندان در مسیر یک نهضت رسانه‌ای علیه امواج رسانه‌های بیگانگان باشد. امیدوارم این جشنواره بتواند در خدمت مردمی باشد که شایستگی بهترین برنامه‌ها را در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی دارند.
از نکات بارز پنجمین دوره جشنواره جام جم، هماهنگی مثال زدنی میان گروه اجرایی؛ مدیریت پشتیبانی بود. مسوولیت بخش هماهنگی پشتیبانی این دوره برعهده سید محمود اسلامی بود که با وجود مشکلات پیش رو توانست شرایط برگزاری جشنواره را به شکل حرفه ای و ودرست پشتیبانی کند

مرتضی میرباقری:
جشنواره جام جم بزرگترین رویداد رسانه ای، علمی و فرهنگی کشور است
در ادامه مرتضی میرباقری معاون سیما در سخنانی گفت: جشنواره تلویزیونی جام جم به دلیل چهار ویژگی بزرگترین رویداد رسانه ای، علمی و فرهنگی کشور است. هیچ جشنواره ای از نظر کمیت آثار، میزان مخاطب و آثاری که در مسابقه شرکت می کنند قابل مقایسه با جشنواره جام جم نیست.
شبکه‌های تلویزیونی در طول سال ۱۳۸ هزار و ۴۶۰ ساعت برنامه در ساختارهای مختلف پخش می‌کنند که سهم سریال‌های تلویزیونی جدید از این رقم، ۱۲۰۰ ساعت است. و ده ها مسابقه و ده ها انیمیشن و صدها برنامه مستند و گفتگومحور روی آنتن می رود. مخاطب هیچ جشنواره ای تمام ملت ایران نیست و ما برای کودکان، میانسالان، نوجوانان و همه اقشار برنامه داریم و هیچ قلمرویی آنقدر وسیع نیست.
وی همچنین افزود: متنوع ترین سنجه ها در این جشنواره ها داریم؛ در طول سال بیش از یکصد نظرسنجی در کل کشور انجام می شود تا نظر مردم را در رابطه با اتفاقات مختلف آنتن جویا شود. ما برای سنجش ۱۴۰ هزار ساعت برنامه ای که پخش می کنیم این نظرسنجی ها را در دستور کار داریم. کمیسیون های مختلف هم برای جشنواره جام جم یک سنجش حرفه ای دیگر انجام می دهند. این ۱۴۰ هزار برنامه نیازمند این سنجه های دقیق و سختگیرانه است تا وضعیت خودمان را بدانیم.
امسال یک سنجه سومی هم داشتیم فارغ از نظرسنجی های مرسوم، کارشناسان حرفه ای در کمیسیون به صورت تخصصی ارزیابی کردند. این سنجه همان انتخاب مردمی بود. در نظرسنجی ما سراغ مردم می رویم ولی در این سنجه سوم برنامه عرضه می شود و مخاطب نظر می دهد. ما در این سنجه سوم از برنامه سازان و هنرمندان خواستیم یک بار در یک بازه زمانی ۴۰ روزه در منظر مردم قرار دادیم تا مردم اظهارنظر کنند. مردم امتیاز خودشان را به آثار تلویزیونی دادند؛ تنها این اتفاق در جشنواره جام جم افتاد.
وی تصریح کرد: بیش از یکصد نفر از خبره ترین افراد سنجش برنامه های ما را به صورت تخصصی برعهده گرفتند. ۱۴۰ هزار برنامه برای اینکه نظرسنجی بشود و کارشناسان ورزیده ای که بخش عمده ای از نمایندگان مردم در کشور هستند نظرسنجی را برعهده داشتند.
میرباقری تاکید کرد: ما ۱۴۰ فرد و برنامه را در مقابل مردم قرار دادیم که نظر مردم را ارائه بدهند. در بین این عناوین یک عنوان اختلال و تغییری در آراء بوجود آمد و ما مکانیزم رای دهی را به گونه ای طراحی کرده بودیم که رای دهنده می فهمید آراء به چه شکلی است و در یک شب و در یکی از موارد اختلالی به وجود آمد و رسانه ملی متوجه شد و پیگیری کرد و مصونیت و مراقبت لازم را انجام داد و از طریق فنی آن میزان آراء هم حذف شد و حوزه های امنیتی و قضایی را هم مطلع کردیم و مرجع ذی ربط هم آن را پیگیری کرد برای اینکه یک رای هم جابه جا نشود.
وی ادامه داد: این جشنواره با این حجم از مخاطب و همچنین تولید برای همه مخاطبان به مرحله نهایی رسید و منتخبان اعلام می شوند و هدف اصلی ما هم این است که کارهای مبتکرانه تر مورد توجه بیشتری قرار بگیرند و ما بتوانیم راه آینده را هموارتر کنیم.
میرباقری با اشاره به اینکه دو تقاضا دارم و آن را باز هم ذکر می کنم. یک تقاضا در داخل رسانه ملی است و خوشبختانه رئیس رسانه ملی حمایت هایی که از حوزه تولید داشته علی رغم همه محدودیت ها بسیار خوب بوده است و از ایشان تشکر می کنم. یک واحد سرمایه گذاری کردن در رسانه ملی ده ها برابر نتیجه خواهد داشت. اگر صدای ما به قانون گذاران می رسد به آنها این مطلب را می گوییم که رسانه ملی برای اینکه حال مردم بهتر بشود دارای منابع بی انتهایی است و باید سرمایه ها بیشتر شود. و مهربانانه تر با رسانه ملی برخورد کنند.

***
علی عسکری:
سال ۹۷ سال بسیار حساسی بود
پس از گرامیداشت زنده یاد خشایار الوند، علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: انسان تنها پدیده خداگونه روی زمین است و بنا بر این همه انسان ها دارای ارزش ویژه ای هستند و اگر دل به خدا بسپارند و توجه به خدا داشته باشند، درون پرمحبت و نورانی خواهند داشت. اخلاق زیبا و رفتار زیبا موجب کمک به دیگران و رشد جامعه ما می شود و کسانی که این مسیر را سپری کند، راه موفقیت را سپری می کند و اگر به دنیا تکیه کند، افول می کند.
وی ادامه داد: اگر انسان دچار پستی ها شود، از حیوان ها هم کمتر می شود. امیدواریم که در ترازی باشیم که بتوانیم هم درون خود را آباد کنیم و توجه به خدا را درون خود زنده نگاه داریم و هم بتوانیم به دیگران خدمت کنیم. هنر دمیدن روح تعهد در انسانهاست و شکل گیری شور و اشتیاق بیشتر در زندگی.
علی عسکری همچنین بیان کرد: تمام انسان های بزرگ و شهدای بزرگ همه عشق و شور ایمانی را درون خود دارند برای ساختم جامعه و در خدمت جامعه هستند. ما افتخار می کنیم که در رسانه ملی کار می کنیم و می توانیم به مردم خدمت کنیم. کار رسانه و کاری که شما با انبوه مردم می توانید صحبت کنید و شور و اشتیاق و گرما در جامعه ایجاد کنید. ما برای ملت ایران خدمت می کنیم و شاکر خداوند هستیم.
وی با بیان اینکه کلید واژه و جانمایه آن حقیقت مردم است، تاکید کرد: وقتی ایشان این متن را می نویسند برای مردم و عظمت مردم و بزرگی آنها می نویسند. مردم بزرگی که پای آرمانهایش می ایستد و پای حق و حقیقت هست. ایشان می فرمایند که این ملت می توانند به آینده نویدبخشی برسند. ایشان می فرمایند که ما برای آینده باید خودسازی کنیم و دومین محوری که می فرمایند جامعه سازی است و کسی که خودسازی کرد می تواند بر دیگران تاثیر بگذارد و در راه اعتلاء ایران گام بردارد. گام سوم این است که ایران در مقابل تمدن مغرب زمین تمدن جدیدی داشته باشد و آن را جلو ببرد.
وی ادامه داد: رهبری ۴ نکته در اصول تمدنی دارند. اول اینکه تمدن ما توحیدی است و نکته دوم این است که عبودیت کلیدواژه این تمدن است و محور دیگر کرامت انسان است و انسان در اسلام کرامت ذاتی دارد و این پایه یک تمدن جدید است که گذاشته می شود. چهارم نیز سبک زندگی است که ما باید سبک زندگی ایرانی – اسلامی را پیش ببریم. ما باید راجع به این سبک کار فاخر ویژه انجام دهیم.
وی گفت: ملت ما ملت بزرگی است که یک ملت برتر است و رهبری با توجه به اینکه ما باید آینده را فتح کنیم، تکیه و تاکید بر جوانان این مرز و بوم می کنند. جوانان باهوش و دانشمند و پرغیرتی که آنها را در جبهه و امروز در جای جای مملکت می بینیم و با همین جوانان باید ایران را بازمهندسی کنیم و در مقابل نظام سلطه قدبرافرازیم و تمدن جدیدی در دنیا خلق کنیم.
رئیس رسانه ملی اظهارداشت: در این زمینه ما دو پروژه بزرگ ملی را در حوزه سریال کلید زده ایم. یکی سریال سلمان فارسی و دیگری سریال موسی است که اتفاقا خداوند در هر دو آنها به انسانها توجه می کند. خداوند قوم یهود را برتری داد و پیامبران بسیاری از آنها آمدند اما به دلیل توجه به مال دنیا افول کردند و هنوز هم بزرگترین منابع مالی دنیا را در دست دارند.
قوم دیگر قوم پیامبر بودند که آیه نازل شده ما قومی داریم که خداوند آنها را دوست دارد و ما هم آنها را دوست داریم. از پیامبر می پرسند که چه قومی است؟ پیامبر بر شانه سلمان می زنند و می فرمایند هم وطنان سلمان هستند که در آینده بار این دین بر دوش آنها خواهد بود.
وی در انتها ضمن تشکر از میرباقری گفت: از همه خانواده رسانه ملی تشکر می کنم و سال ۹۷ بسیار حساس بود و دشمن برای ما خط و نشان کشید اما ملت همه نقشه های آنها را نقش برآب کرد و ما در ۲۲ بهمن دیدیم که مردم جواب آنها را دادند. من تعظیم می کنم در مقابل مردم و هم همکارانم در رسانه ملی و همچنین برای برگزاری پنجمین جشنواره جام جم تشکر می کنم. البته امسال نام کالای ایرانی نام گذاری شد و اگر ملتی بازار خود را در خدمت دیگران قرار دهد، قدرت خود را در اختیار آنها قرار داده است. رسانه ملی در این زمینه کارهای فراوانی کرد و البته ما هنوز جمع بندی را ارائه نداده ایم و من برداشتم از میدان، صحنه و بازار این است که تمایل مردم برای خرید کالای ایرانی بیشتر شده و تولید هم بیشتر شده است.

***
والی زاده:
تلویزیون، خانه دوم من است
در ادامه مراسم فیلم کوتاهی با موضوع دوبله و پخش بخش هایی از دوبله توسط منوچهر والی زاده برای حاضران به نمایش درآمد و والی زاده که به روی سن آمده بود در سخنانی گفت: ۵۰ سال با میکروفن سر و کار دارم ولی الان قلبم تند می زند. مردم ما خیلی خوب هستند و کاش به مردم ما برسند. تلویزیون مثل خانه دوم ماست و افتخار می کنم که ۵۰ سال در رادیو و تلویزیون ایران کار می کنم. خدا را شکر همکاران بسیار با معرفتی دارم و اگر بخواهم از آنها نام ببرم افراد بسیاری هستند. جایزه ام را با دوستانم تقسیم می کنم و وظیفه دارم جایزه ام را برای دوستانم نگهداری کنم.
وی ادامه داد: من از طرف جوانان از صداوسیما قدردانی می کنم که فضایی فراهم کردند تا من بتوانم در برنامه ای از آنها تست بگیرم و از مدیران می خواهم تا جوانان را جذب کنند. ما بقچه مان را بسته ایم و کاری نداریم ولی هرکدام تا زمانی که توان داشته باشیم کمک می کنیم و خدمت به مردم و صداوسیما را در اولویت خود قرار می دهیم.

***
فردوسی پور:
جایزه ام را به مردم تقدیم می کنم
عادل فردوسی پور توانست تندیس جشنواره را برای برنامه «نود» از آن خود کند.
وی پشت میکروفون قرار گرفت و گفت: من خیلی خوشحالم که امسال در سخت ترین سال کاری ام دو جایزه گرفتم از استادانی که همه آنها خاک صحنه خورده اند. من فرزند رسانه ملی هستم و در این بیست و چند سال همیشه سعی کردم صادقانه کار کنم و خود را مدیون مردم می دانم.
در سالی که در رسانه ام به من بی مهری شد اینکه کارم دیده شد خیلی برایم ارزشمند است. من مدیون مردم هستم و نمی دانم چگونه از آنها تشکر کنم. این جایزه دوم در این سال سخت و عجیب و غریبی که سپری کردم ارزش زیادی دارد.
وی ادامه داد: مردم همیشه به من لطف داشتند، من خیلی منقلب شدم به خاطر سختی هایی که در این سال کشیدم و همه آنها از جلوی چشمم عبور می کند. اما این جایزه، لطف مردم و سازمان برای من مثل اکسیر است. خیلی تشکر می کنم از وزیر محترم ارتباطات از پلیس فتا و ستاد جشنواره و میرباقری. این جایزه را مدیون مردم هستم و به مردم تقدیم می کنم و امیدوارم لایق لطف مردم باشم.
رشیدپور نیز که تندیس برنامه منتخب پرمخاطب از نگاه مردم را دریافت کرد، در سخنانی اظهار کرد: من هیچ کاره ام از ۷۰ نفر از همکارانم سپاسگذارم. ما در این هیاهوهای خبر از سانحه هواپیمایی که یک ماه اخیر سقوط کرد و سرنشینان آن برای تهیه گوشت رفته بودند غفلت کردیم و من این تندیس را به آنها تقدیم می کنم.
محمد دلاوری نیز در سخنانی عنوان کرد: یکی از ملزومات مدل برنامه های ما تهدید است. چندی پیش یکی به تهیه کننده ما زنگ زد و گفت اگر من به کارم ادامه دهم حسرت آنتن زنده را بر دلم خواهد گذاشت و من اینجا می خواهم این تندیس را به او تقدیم کنم.

***

علیخانی:
زمانی برای پایان «ماه عسل»و آغاز «عصر جدید» است
جایزه هیات ویژه داوران برای برنامه «ماه عسل» به احسان علیخانی داده شد که وی نیز پشت میکروفون قرار گفت و گفت: در فکر این بودم که بیایم اینجا و چند گله گی بیان کنم. اما یادم آمد که من شاید ۱۸ ساله بودم که وارد صداوسیما شدم و در شبکه یک وارد کار شدم. من تجربه اجرای این جشنواره را در دور سوم دارم و برای اینکه بگویم اوضاع اقتصادی سازمان چقدر خراب است باید بگویم قسط آخر اجرای آن جشنواره را دریافت نکردیم.
وی افزود: من با مسئولان سازمان صحبت کردیم و فکر می کنم اکنون زمانی برای پایان ماه عسل و شروع عصر جدید است. از بودن در کنار داوران برنامه عصر جدید خوشحال هستم. این اواخر مصاحبه تکان دهنده ای از رضا رویگری دیدم که لنگ اجاره خانه هستند. من هم می خواهم مدیران را به ملاقاتی با او دعوت کنم و هم می خواهم به عنوان یک فرد کوچک هدیه ام را به او تقدیم کنم‌.

***

گلزار:
«برنده باش» یکی از دو برند تلویزیون است
محمدرضا گلزار یکی دیگر از برگزیدگان این جشنواره بود که به خاطر اجرای مسابقه «برنده باش» تقدیر شد. وی پشت میکروفون قرار گفت و بیان کرد: در راه فکر می کردم اگر قسمتم بود بیایم بالا از چه کسی باید تشکر کنم. از مردم تشکر می کنم که اعتبار سال ها کار در سینما و موسیقی و اخیرا در تلویزیون را از آنها دارم و مردم باعث شدند تا برنده باش یکی از دو برند تلویزیون شود. وی در پایان سخنانش از مدیران شبکه سه تلویزیون تشکر کرد.

***

جوانمرد:
«بانوی عمارت» هفت سال پیش باید ساخته می شد
احسان جواد جزو برگزیدگان این جشنواره بود که به خاطر نگارش فیلمنامه «بانوی عمارت» تقدیر شد. جوانمرد در سخنانی گفت: هر مدیری که می آمد اولین گزینه اش کنارگذاشتن فیلمنامه بانوی عمارت بود و من امروز خواسته ام این است که فیلمنامه ها را در شوراها بررسی کنید. این فیلمنامه می توانست هفت سال پیش ساخته شود. در این سیستم به زحمت فردی بالا می آید اینها را آسان از دست ندهید عادل فردوسی پور آسان به دست نیامده است. خشایار الوند آسان به دست نیامده بود.
وی ادامه داد: حال آثار نمایشی بهتر می تواند باشد، صنف ما فیلمنامه نویسان خیلی زجر می کشد. ما نویسنده ها خیلی همدرد هستیم و کسی به ما توجهی ندارد. همه می گویند چرا فیلمنامه ها بد است اما چرا فیلمنامه ها بد نباشد؟ ما دستمزد خوب نمی گیریم و ذهنمان آسوده نیست.
به گزارش بانی فیلم، علی‌عسکری (رئیس سازمان صداوسیما)، مرتضی میرباقری (معاون سیما)، رضا پورحسین، مدیران شبکه‌های تلویزیونی و گروه‌های برنامه‌ساز، سیروس مقدم، محمدرضا شریفی نیا، ناصر ممدوح، منوچهر والی‌زاده، حمید گودرزی، رضا توکلی، داریوش اسدزاده، شاهرخ استخری، علی‌همت مومیوند، سیامک اطلسی، محمود پاک‌نیت، مهران رسام، پیمان قانع، محمدحسین رضوی، مسعود احمدی افزادی، رضا رویگری، ناصر ممدوح، اکبر منانی، حسام منظور، کمند امیر سلیمانی، محمد دلاوری، افشین ذی‌نوری، نجم‌الدین شریعتی، محسن تنابنده و حامد عنقا از جمله حاضران در این مراسم بودند.
پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم به داوری و معرفی بهترین‌های تلویزیون در قالب کمیسیون‌های ده‌گانه نمایشی، مسابقات، مستند، پویانمایی، برنامه‌های ترکیبی، دوبله و آماده سازی، انتخاب مردمی، چهل سالگی، آگهی‌ها و فضای مجازی انتخاب بهترین آثار پخش شده در یک سال گذشته پرداخت.

 

 

معرفی برگزیدگان پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم:
تندیس های بخش نمایش:
ایرج محمدی در بخش تهیه کنندگی مجموعه نمایشی «دلدادگان» شبکه سه
احمد معظمی در بخش کارگردانی مجموعه نمایشی «سارق روح» شبکه پنج
احسان جوانمرد در بخش فیلمنامه مجموعه نمایشی «بانوی عمارت» شبکه سه
گلچهره سجادیه در بخش بازیگر برتر زن مجموعه نمایشی «آنام» شبکه سه
حسین محجوب در بخش بازیگر برتر مرد مجموعه نمایشی «محکومین» شبکه یک
محسن چاوشی در بخش دستاورد هنری ویژه ( تیتراژ «سایه بان») شبکه دو
سیروس مقدم و محسن تنابنده در بخش ارائه اثر جریان ساز در جذب مخاطب سریال «پایتخت ۵»
حامد عنقا، بهرنگ توفیقی، مهدی سلطانی و لعیا زنگنه در بخش ارائه اثر تاثیرگذار با محوریت خانواده در مجموعه نمایشی «پدر»
یونا تدین، نیوشا علیپور و آریا نرج آبادی (نقش جواد و مومو و رسول) در بخش گروه بازیگران خردسال مجموعه نمایشی «بچه مهندس»

تندیس های بخش مسابقات تلویزیونی:
محمد رضا گلزار در بخش اجرای مسابقه «برنده باش» شبکه سه
مصطفی امامی در بخش کارگردانی مسابقه «پنج ستاره» شبکه پنج
ابوذر پورمحمدی و رضانصیری در بخش بهترین مسابقه «کودک شو» شبکه نسیم

تقدیرهای بخش مسابقات تلویزیونی:
کیانوش خسروی در بخش نورپردازی مسابقه‌های «پنج ستاره» و «کودک شو» شبکه‌های پنج و نسیم
پیمان قانع در بخش دکور مسابقه «کودک شو» شبکه نسیم
سعید ابوطالب در بخش پژوهش مسابقه «دستم را بگیر» شبکه افق

تندیس های بخش پویا نمایی:
سید مسعود صفوی در بخش تهیه کنندگی مجموعه پویانمایی «نازبالش»
علی احمدی در بخش کارگردانی مجموعه پویانمایی «جوانمردان»
ابوالفضل رازانی در بخش تهیه کنندگی میان برنامه «بازی کنیم و بخندیم»

تقدیرهای بخش پویانمایی:
حمید سروی، سعید معماریان و وحید نقدی در بخش متحرک سازی مجموعه پویانمایی «تندر، یوز ایرانی»
هدی رحیمیان و اشکان شیرمحمدی در بخش طراحی شخصیت مجموعه پویانمایی «نقاش کوچولو ۲ »
رامک امین کاظمی در بخش فضاسازی مجموعه پویانمایی «موزه ۲»
آرمین رهبر در بخش موسیقی مجموعه پویانمایی «جوانمردان»

تندیس های بخش دوبلاژ و آماده سازی:
افشین زی نوری در بخش مدیر دوبلاژ و صدا پیشگی
مینو غزنوی در بخش صدا پیشگی
سعید شیخ زاده در بخش مدیر دوبلاژ و صدا پیشگی
تقدیرهای بخش دوبلاژ و آماده سازی:
اکبر منانی در بخش مدیر دوبلاژ و گویندگی مستند
علی همت مومیوند در بخش صداپیشگی
نرگس فولادوند در بخش مدیر دوبلاژ و صداپیشگی
داریوش اسماعیلی در بخش مترجمی
اکبر صالحی در بخش صدابرداری
بهزاد توکلی در بخش صداگذاری و باندسازی
حمید اسماعیل زاده در بخش آماده سازی فیلم
تندیس های برنامه‌های ترکیبی:
عادل فردوسی پور در بخش تهیه کنندگی برنامه «نود» شبکه سه
جواد فرحانی در بخش تهیه کنندگی برنامه «هزار داستان» شبکه نسیم
سید رامین موسوی ملکی در بخش تهیه کنندگی برنامه «صبحی دیگر» شبکه آموزش
احسان علیخانی در بخش اجرای برنامه «ماه عسل» شبکه سه
رضا رشیدپور در بخش اجرای برنامه «حالا خورشید» شبکه سه
محمدجعفر خسروی در بخش اجرای برنامه «زنده باد زندگی» شبکه دو
محمد دلاوری در بخش اجرای برنامه «پایش» شبکه یک
ندا ملکی در بخش اجرای برنامه «آفتاب شرقی» شبکه یک
زینب ابوطالبی در بخش اجرای برنامه «نیمه پنهان ماه» شبکه افق
توحید آتش بار در بخش تحقیق و پژوهش برنامه «پایش» شبکه یک
حمید رضا عطارد در بخش تهیه کنندگی برنامه کودک «سرسفره خدا» کانال نهال
سید مهدی حسینی در بخش تهیه کنندگی برنامه نوجوان «بازی ویزیون» شبکه امید
سعید رضایت (کارگردان) در بخش گروه تولید تلویزیونی «برنامه ماه عسل» شبکه سه
علی هنرور (تهیه کننده) اهتمام به زبان فارسی در برنامه «صبح بخیر ایران»
رامبد جوان و سید علی احمدی در بخش برنامه تاثیرگذار و اجرای امیدآفرین «خندوانه»
مهران مدیری و مصطفی احمدی در بخش مجری مولف و برنامه جریان ساز «دورهمی»
سید فرشاد حسینی (تهیه کننده) در بخش تلاش مستمر در مناسبت های مهم کشور «صحیفه نور»
تندیس های بخش مستند:
داوود سماواتی یار در بخش مجموعه مستند «دست آفریده‌ها» شبکه دو
هادی نعمت اللهی در بخش مستند تک قسمتی «مارشمیرا» شبکه سه
جواد قارایی در بخش کارگردانی مستند «ایرانگرد» شبکه یک
تقدیرهای بخش مستند:
مهدی منیری حمزه کلایی در بخش پژوهش مستند «پارسین» شبکه مستند
رامین حیدری فاروقی در بخش دستاوردهای هنری مستند «خشت بهشت» شبکه یک
سید حسین موسوی و سعید خانبخش در بخش مستند قابل تقدیر «معجزه انقلاب» شبکه سه
تندیس های بخش فضای مجازی:
محمد طرخانی در بخش سایت شبکه قرآن
سمیه فیروزفر در بخش شبکه‌های اجتماعی شبکه پویا
گودرز عزیزی (تهیه کننده) در بخش سایت و شبکه‌های اجتماعی «به خانه برمی‌گردیم»
تقدیرهای بخش فضای مجازی:
علیرضا فارسیجانی در بخش ای پی جی شبکه سه
عباس حیدری در بخش سایت شبکه افق
مهدی حسنی در بخش فضای مجازی شبکه جام جم
محسن مقصودی در بخش کانال برنامه «ثریا» شبکه یک در فضای مجازی
حسین ذکایی در بخش کانال پرمخاطب سروش برای برنامه «گزارش ورزشی» شبکه سه
تندیس های بخش برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی:
ایمان گودرزی در بخش برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی «مستند عزت» شبکه یک
مهدی سموعی در بخش برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، برنامه گفتگو محور «چهل سیزده» شبکه چهار
مهدی نقویان در بخش برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی؛ موشن گرافی «اولین‌ها» و مستند «در برابر طوفان۲» شبکه مستند

تقدیرهای بخش برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی:
محمد مظفری در بخش برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مستند «دیده شو» شبکه افق
محمد حسن اصنعی در بخش برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی؛ موشن گرافی «می‌گفتند نمی توانیم» شبکه سلامت
ابوالفضل صفری در بخش برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی؛ برنامه «نسیم دانش» شبکه نسیم
محمد امین همدانی در بخش برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی؛ پویانمایی «بچرخ تا بچرخیم» شبکه کودک

تندیس های بخش انتخاب مردمی:
الهام غفوری (تهیه کننده) در بخش مجموعه نمایشی منتخب از نگاه مردم «پایتخت ۵» شبکه یک
مریم مومن در بخش بازیگر منتخب زن از نگاه مردم «بانوی عمارت» شبکه سه
حسام منظور در بخش بازیگر منتخب مرد از نگاه مردم «بانوی عمارت» شبکه سه
عادل فردوسی پور (تهیه کننده) در بخش برنامه منتخب شاخص از نگاه مردم «برنامه نود» شبکه سه
رضا رشیدپور (تهیه کننده) در بخش برنامه منتخب پر مخاطب از نگاه مردم «حالا خورشید» شبکه سه
در بخش مجری منتخب مرد:
از نگاه مردم رضا رشیدپور برای برنامه «حالا خورشید» شبکه سه
در بخش مجری منتخب زن:
از نگاه مردم فاطمه امینی برنامه «مل مل» شبکه پویا
در بخش تیتراژ منتخب:
از نگاه مردم مهران مدیری برنامه «دورهمی» شبکه نسیم

اشتراک گذاری در:

نظر شما