شناسهٔ خبر: 31778891 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دليل قطعي برق در ونزوئلا حمله خارجي و خرابکارانه است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- ماريا زاخارووا سخنگوي وزارت امور خارجه روسيه: اظهارات وزير امور خارجه آمريکا مبني بر محدود کردن رفت و آمد ديپلمات هاي آمريکايي به ونزوئلا ابراز تعجب و نگراني کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از شبکه تلويزيوني الميادين؛ ماريا زاخارووا سخنگوي وزارت امور خارجه روسيه دليل قطعي برق در ونزوئلا را حمله اي عمدي و خرابکارانه دانست که از خارج هدايت مي شود.
زاخارووا ضمن بيان اين موضوع از اظهارات وزير امور خارجه آمريکا مبني بر محدود کردن رفت و آمد ديپلمات هاي آمريکايي به ونزوئلا ابراز تعجب و نگراني کرد. وي همچنين افزود تأسيسات برق ونزوئلا در معرض حمله اي عمدي و خرابکارانه قرار گرفت که از خارج از اين کشور هدايت مي شود. زاخارووا در اين باره گفت "مشکل خطرناکي براي ونزوئلا اتفاق افتاد که زندگي غيرنظاميان را تحت تأثير قرار داد. اين مشکل نيز مانند ساير مشکلاتي که ونزوئلاي مستقل را هدف قرار داد، از خارج تحميل شد. طبق اظهارات دولت قانوني ونزوئلا که نيکلاس مادور رياست آنرا به عهده دارد و همچنين ساير منابعي که اين اطلاعات را تأييد مي کنند، مشکل تأسيسات برق ونزوئلا متأثر از حملات خارجي بوده است".

نظر شما