شناسهٔ خبر: 31774625 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

پیش بینی وضع اب و هوا در روز های پایانی سال 97

سامانه بارشی جدید از اواخر وقت امروز شمال غرب و غرب کشور را در برمی‌گیرد و به تدریج فردا نیمه غربی و در بعد از ظهر یکشنبه همه کشور را در بر خواهد گرفت و همراه با بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت ایجاد خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از فارس : بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، یک سامانه بارشی امروز در بخش‌هایی از جنوب غرب، استان کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، شرق خوزستان و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و شرق سواحل خزر و شمال شرق سبب بارش باران و وزش باد خواهد شد و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

با ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب و غرب از اواخر وقت امروز، شدت بارش‌ها امروز در غرب، جنوب غرب، جنوب و جنوب شرق کشور در استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان و شرق خوزستان چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر‌احمد، بوشهر، فارس، غرب اصفهان، هرمزگان و کرمان خواهد بود و در نقاط مرتفع و سردسیر به شکل برف است
 
پیش بینی وضع اب و هوا در روز های پایانی سال 97

امروز همچنین در برخی مناطق جنوب غرب و فردا در برخی مناطق جنوب غرب و نوار شرقی کشور به ویژه استان‌های سیستان و بلوچستان و شرق کرمان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

افزایش دما امروز بین ۶تا ۱۰درجه و اواخر وقت فردا و روز دوشنبه کاهش دما بین ۸تا ۱۲درجه در استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق پیش بینی می‌شود. آسمان تهران هم امروز صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود و فردا آسمان تهران نیمه ابری در برخی ساعات بارش باران پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما امروز در تهران ۱۷و هفت درجه خواهد بود و همچنین میزان ابر امشب در آسمان تهران کاهش می‌یابد. امروز بندرعباس و اهواز با بیشینه دمای ۲۶درجه بالای صفر گرم‌ترین مراکز استان و شهرکرد با کمینه دمای دو درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.
 

نظر شما