شناسهٔ خبر: 31771826 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در آستانه‌ سال جدید؛

شما بگوئید؛ سرویس استان‌های خبرگزاری دانشجو در سال ۹۷ چگونه بود؟

در روز‌های پایانی سال ۹۷ به فکر افتادیم تا صحبت‌های شما را بشنویم و از نظرات شما برای برنامه سال جدید استفاده کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فصل، فصل خانه تکانی است؛ به ایام آخر سال نزدیک می‌شویم و به هر جا که سری می‌زنیم حرف از خانه تکانی و سر و سامان دادن به کار‌ها برای شروع سالی جدید است.

ما هم در روز‌های آخر سال ۹۷ در حال جمع کردن برنامه‌هایمان در گروه استان‌ها هستیم. نگاهی به برنامه‌های دانشگاه‌های کشور در سالی که گذشت داشتیم، برنامه‌هایشان را پوشش دادیم و پای صحبت روسا و معاونت‌های دانشگاه‌ها در حوزه‌های مختلف علمی، فناوری، آموزشی، صنفی و فرهنگی نشستیم. 

همراه با جنبش دانشجویی بودیم؛ از برنامه‌هایی که به مناسبت‌های مختلف داشتند، گفتیم و بیانیه‌ها و نامه‌هایشان را منتشر کردیم.

هر جا که به موضوعات و دغدغه‌های همشهری‌هایشان در استان‌ها ورود کردند، همراهشان بودیم و گاهی به درخواست مخاطبان، پای تشکل‌ها و جنبش دانشجویی را به مسائل شهر‌ها کشاندیم و از مسئولان مطالبه کردیم و مشکلات را به ثمر نشاندیم؛ البته چکیده‌ای از کار‌هایی که انجام داده‌ایم در ایام نوروز در صفحه استان‌های خبرگزاری دانشجو منتشر خواهد شد.

اما حالا از شما، مخاطبان همیشگی‌مان می‌خواهیم عینک نقد خود را بزنید و از کاستی‌هایمان بگویید. برایمان بگوئید در سالی که گذشت چگونه کار کردیم و چه کار‌هایی باید می‌کردیم و نکردیم. به کدام مسائل ورود نکردیم و چه پرونده‌هایی را در لیست کارهایمان نگنجاندیم. قطعا توصیه‌های شما برنامه کاری ما در سال جدید خواهد بود.

منتظر پیشنهادات در بخش نظرات همین خبر هستیم.

نظر شما