شناسهٔ خبر: 31771804 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دليل قطعي برق در ونزوئلا حمله خارجي و خرابکارانه است

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه: اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر محدود کردن رفت و آمد دیپلمات های آمریکایی به ونزوئلا ابراز تعجب و نگراني کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه دلیل قطعی برق در ونزوئلا را حمله ای عمدی و خرابکارانه دانست که از خارج هدایت می شود.
زاخارووا ضمن بیان این موضوع از اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر محدود کردن رفت و آمد دیپلمات های آمریکایی به ونزوئلا ابراز تعجب و نگراني کرد. وی همچنین افزود تأسیسات برق ونزوئلا در معرض حمله ای عمدی و خرابکارانه قرار گرفت که از خارج از این کشور هدایت می شود. زاخارووا در این باره گفت "مشکل خطرناکی برای ونزوئلا اتفاق افتاد که زندگی غیرنظامیان را تحت تأثیر قرار داد. این مشکل نیز مانند سایر مشکلاتی که ونزوئلای مستقل را هدف قرار داد، از خارج تحمیل شد. طبق اظهارات دولت قانونی ونزوئلا که نیکلاس مادور ریاست آنرا به عهده دارد و همچنین سایر منابعی که این اطلاعات را تأیید می کنند، مشکل تأسیسات برق ونزوئلا متأثر از حملات خارجی بوده است".

نظر شما